Klier heel dik en erg pijnlijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Klier heel dik en erg pijnlijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 14:29

Precies zoals de titel zegt.
Onder mijn kaak zijn mijn klier wat opgezet (ben nu een beetje beter aan het worden van een voorhoofd & bijholteontsteking, dus daar zal het wel mee te maken hebben.)
Maar de klier aan de linkerkant is veel groter dan aan de andere kant. En ook veel pijnlijker Zelfs zo dat niet alleen de klier echt zeer doet, maar dit ook helemaal doorloopt door mijn linkerkaak.
Erg vervelend dus. Heeft dit te maken met die voorhoofd en bijholteontsteking ? Of zou het iets anders kunnen zijn ?
Want het is echt al een paar dagen zo en is niet minder geworden Verward (Zelf als ik mijn hoofd naar links draai lijkt het wel of die 'bult' bekneld zit .. Klinkt een beetje raar maar zo voelt het wel. En het doet ongelooflijk zeer.)
Wat te doen ?

marleen_usar

Re: Klier heel dik en erg pijnlijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 14:31

Gaat vanzelf over heeft met verminderde weerstand te maken en ik heb het erg vaak gehad.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 17:10

Dat is waarschijnlijk een opgezette lymfeklier, en in je lymfeklier worden antistoffen aangemaakt. Ik heb zelf ook altijd meteen dikke en soms pijnlijke klieren als ik bijvoorbeeld wat verkouden ben. Zal er wel mee te maken hebben dat ze dan hard aan het werk zijn met antistofjes maken.

bobbymp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 17:12

wel in de gaten houden.....,zo begon het bij mij ook en ik dacht idd ook een opgezette lymfeklier na een goede verkoudheid en later kwamen er nog meer op....de dokter had me toen 3 peniciline kuren gegeven en toen het daarna nog niet weg was ben ik naar het zieken huis gegaan,het bleek lymfeklierkanker te zijn!!

hou het in de gaten!!!