Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnebloem schreef:Wie weet wat me te wachten staat?
Moet een afspraak maken bij de cardioloog omdat ik heel veel last heb dat mijn hart opeens heel snel en krachtig klopt en dan weer heel langzaam, en ik soms heel erge druk op mijn borst heb.
Vorige week zat ik in de auto en toen werd de druk heel eg, net of er een steen in me borst lag die op zijn plaats gehouden werd door er een rubberen band heel strak omheen te trekken, zo erg dat ik me auto schuin over de stoep en het fietspad heb gezet omdat ik dacht, dit is het einde...
Heel erg eng allemaal.
Maar wie weet wat ze dan gaan doen? Of wat me te wachten staat? Help!!
Wanja schreef:Ze maken inderdaad eerst een hartfilmpje (gebeurd trouwens bij iedere controleafspraak)
Quellian schreef:Wanja schreef:Ze maken inderdaad eerst een hartfilmpje (gebeurd trouwens bij iedere controleafspraak)
Het ligt eraan naar welk ziekenhuis je gaat. Ik ben in het Oudenrijn (Utrecht) geweest en daar doen ze het bij elke afspraak (net als bloeddruk meten), maar in het Antonius in Nieuwegein doen ze dat weer niet.
Wanja schreef:Wanja schreef:Ze maken inderdaad eerst een hartfilmpje (gebeurd trouwens bij iedere controleafspraak)
Bij het eerste bezoek aan de cardioloog wordt ALTIJD een hartfilmpje gemaakt, zeker als het gaat om detectie van ritmestoornissen.
Quellian schreef:Bij de eerste afspraak wel ja, maar niet bij alle controle-afspraken.
Wanja schreef:Quellian schreef:Bij de eerste afspraak wel ja, maar niet bij alle controle-afspraken.
Bij ritmestoornissen altijd. Ze willen namelijk altijd het beloop volgen.
Wanja schreef:AMEN
Zullen we weer ontopic gaan nu? Jij blijft bij jou mening en ik bij die van mij