Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikke20 schreef:hoi,
ik ben benieuwd of er iemand hier ervaring mee heeft.
zolang als ik op school zit heb ik er last van. ben ik heel geconcentreerd aan het werken er tikt bijv iemand met zn pen ben ik al afgeleid. en duurt het weer een tijdje voor ik weer mn concentratie helemaal terug heb.
nou heb ik vanwege niet hebben van een stageplek een 10 weken thuis gezeten. sinds 2 weken zit ik weer op school en kan me nou dus totaaal niet meer concentreren. nog geen 2 minuten op mn leerwerk. ik lees het wel maar dringt niet tot me door en kan daarna precies vertellen wat er om me heen allemaal is gebeurd maar neit wat er in mn boek staat. erg lastig dus aangezien het mn laatste maanden zijn en ik hierna klaar ben met school maar zal mn toetsen toch wel voldoende moeten gaan halen anders kan het nog een jaar opnieuw. iemand die hier ervaring mee heeft en een paar goede tips heeft zodat ik toch mn jaar kan gaan halen?
alvast dank je wel
ikke20 schreef:gelukkig zijn er meer mensen die er last van hebben. het niet aan morgen denken werkt niet zo heel erg. als ik niks heb om over na te denken voel ik me rot doordat ik dan over andere niet zo leuke dingen ga nadenken. zolang ik me maar bezig hou gaat het prima.