Alvast bedankt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Is hij ook misselijk? Het liefst willen liggen kan geen fel licht verdragen in zijn ogen? In ieder geval een beetje rustig aan doen. Sterkte voor hem! 
Al kun je erg last houden van de naweeen (moeheid en hoofdpijn bij teveel inspanning).
) 
Faelivrin schreef:Ik hoop van wel.. Als hij gewoon door blijft werken dan merkt hij snel genoeg de consequenties en dan is hij echt niet blij. Het is sowieso niet prettig werken als je je eigenlijk beroerd voelt.Hmm ik zal het hem zeggen maar vrees dat hij het niet van me aan wil nemen.
bovendien is het in mijn ogen erg gevaarlijk als je met een hersenschudding gaat rijden... je reactievermogen neemt af net als je concentratie door de hoofdpijn en misselijkheid....
)
Dat het naast het niet-fijn is ook nog eens gevaarlijk is. Zal hem zo even link naar dit topic sturen via MSN, kijken wat hij ermee doet.
.Mocht je het niet helemaal vertrouwen kun je ook even een wekadvies opvolgen.Dat houdt in dat je hem vannacht elke 2 uur wakker moet maken om te kijken hoe hij reageerd en of hij uberhaupt wel reageerd.Het is dan ook zeker onverstandig als hij morgen gaat werken.Tenzij hij graag heel lang hoofdpijnklachten en concentratieproblemen wil hebben.
je lichaam geeft het wel aan wat je wel of niet kunt. ik moest 4 dagen in het donker plat liggen, meer kon ik niet aan
Maargoed. Hij moet het maar weten morgen, hij zal zelf wel weten wat hij wel en niet kan.