Vrijdag operatie, slecht voorgevoel...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sanne222

Vrijdag operatie, slecht voorgevoel...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-08 20:41

Ik ben al vaker onder narcose geweest en geopereerd, maar voor overmorgen heb ik al dagen de kriebels. Heb er een nare droom over gehad, en maak me best wel zorgen. Best vreemd want het is maar een kijkoperatie in mijn buik Scheve mond
Wat kan ik doen zodat ik er wat rustiger onder blijf? Iemand ervaring met een kijkoperatie in je buik?
(zou willen dat het morgen al was, dan ben ik er vanaf!)

jiehaaa

Re: Vrijdag operatie, slecht voorgevoel...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 20:43

Ik heb er geen ervaring mee, maar wil je wel vast sterkte wensen voor overmorgen. Misschien is het prettig om er even met de chirurg/anesthesist/verpleging over te praten voor je geopereerd wordt.

sanne222

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-08 20:47

jiehaaa schreef:
Ik heb er geen ervaring mee, maar wil je wel vast sterkte wensen voor overmorgen. Misschien is het prettig om er even met de chirurg/anesthesist/verpleging over te praten voor je geopereerd wordt.

Dank je. Ik heb het intakegesprek met de anesthesist een paar weken geleden al gehad, en toen had ik nergens last van. Maar ik ga het denk ik nog wel melden op de dag zelf.

welshje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 20:49

ik zou het zeker zeggen enne heel veel succes

EvaSuzanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 19:54

Ik had vorige week om deze tijd een spoedkijkoperatie in mijn buik ivm buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Op zich vond ik de operatie heel erg meevallen, ik vond het zwaarder dat ik nu niet meer zwanger ben. Ik ben vandaag alweer naar mijn paarden geweest, wel een beetje zwak maar de wondjes zien er goed uit en zijn echt goed verstopt. Daar zie je over twee weken volgens mij niets meer van!

Waar gaan ze naar kijken? Mag ook via PB hoor. Als er iets is of als je vragen hebt, ik zit de komende week ook nog wel achter de comp Haha! . Niet te druk maken, ik was echt heel bang voor de operatie en ik vond het achteraf echt wel meevallen. Die artsen doen niet anders en zullen echt goed voor je zorgen!

Heel veel sterkte morgen!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 19:56

sterkte morgen!

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 19:57

Het valt echt heel goed mee! Ik heb zelf een kijkoperatie voor mijn blinde darm (?) gehad en die viel echt ontzettend goed mee. Denk er gewoon aan dat je lekker uitgeslapen bent. Achteraf heb je meestal wel wat buikpijn maar dat moet zeer snel over zijn! Ik ben geopereerd in 2001 en mijn littekens (3 kleintjes) zijn niet meer te zien. Behalve degene onder mijn navel vind ik nog altijd wel te zichtbaar. Veel succes morgen!