Vermoeid na bad.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marrke

Vermoeid na bad.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-08 20:10

Nadat ik in bad ben geweest ben ik altijd ontzettend moe. Heb dan echt moeite om me nog af te drogen. Na een tijdje (ongeveer een half uurtje) gaat het wel weer maar dat ik nou zeg dat ik weer top fit ben nou ook weer niet. Als ik onder de douche ben geweest heb ik hier helemaal geen last van.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben of mensen die weten wat je er aan kunt doen?

Yinari

Re: Vermoeid na bad.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 20:19

Ja ik heb dat ook, voel me helemaal slapjes en moet ook even diep zuchten voordat ik op kan staan. Misschien komt het omdat je bad te heet is of omdat je gewoon een tijdje heel ontspannen hebt gelegen?

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 20:22

Moet je Kneipf eens uitproberen daar heb je een olieversie van voor in bad, heet opwekkend of opkwikkend, als je dat in je bad heb gedaan en je komt eruit dan ben je weer helemaal fit. Werkt echt!

dodi459

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 20:23

Wat toevallig..hier had ik het net met mijn moeder over. Ik heb hier ook heel erg last van..vind het nou niet bepaald fijn als ik zo moe en suf ben na een warm bad Lachen

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 20:34

Ik krijg ook altijd zo'n verhit hoofd, ook als ik het water níet te heet heb (wat ik overigens wel erg lekker vind Knipoog, daarna alleen niet meer).

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 20:40

Ik krijg vaak last van hartkloppingen en dat het zwart wordt voor mn ogen als ik uit bad kom, maar heb het water altijd ook wel erg heet. Nagelbijten / Gniffelen Ik voel me dan ook helemaal lam.

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 20:43

Elessar schreef:
Ik krijg vaak last van hartkloppingen en dat het zwart wordt voor mn ogen als ik uit bad kom, maar heb het water altijd ook wel erg heet. Nagelbijten / Gniffelen Ik voel me dan ook helemaal lam.

Dat heb ik ook. Eerst moet ik héél rustig opstaan, dan word het eerst even zwart en moet ik me goed vast houden. Daarna voel ik me nog een minuut of 10 héél duizelig en dan gaat het wel weer.

Ik gok dat het aan de damp ligt, maar ik weet het niet. Ik ga trouwens ook maar niet zo vaak meer in bad, alleen als ik hard gevallen ben van een paard, maar anders niet meer .

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 20:44

Volgens mij komt het meer door de hitte dan van de damp. Ik moet me ook altijd vasthouden maar de kachel (is het enigste waaraan dat kan) hangt niet zo stevig.....dat gáát een keer mis natuurlijk!

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 20:44

Dat heb ik ook, komt van de warmte volgens mij, ik ga daarna altijd even onder een lauwe douche staan om weer wat fitter te worden Haha!

Marrke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-08 20:48

Ik heb al eens geprobeerd om in bad te gaan en dan het water wat minder warm te hebben. Maar echt minder was het niet, en het was natuurlijk minder lekker warm Tong uitsteken

AaronYve schreef:
Moet je Kneipf eens uitproberen daar heb je een olieversie van voor in bad, heet opwekkend of opkwikkend, als je dat in je bad heb gedaan en je komt eruit dan ben je weer helemaal fit. Werkt echt!

Bedankt voor de tip! Ik zal het eens proberen! Lachen

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 20:49

Ik heb dit inderdaad ook, maar dan moet ik er wel bijzeggen dat ik mijn bad altijd heel heet zet, lekker doorwarmen, ben meteen murw daarna Lachen

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 20:50

Ja moet je echt eens uitproberen, laat je ewten of je er ook baat bij had? Bij iedereen wat ik hem tot nu toe heb aangeraden heeft ie ook echt gewerkt incl bij mezelf. Ik ben echt fan van Kniepff nu Lachen

Marrke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-08 20:53

AaronYve schreef:
Ja moet je echt eens uitproberen, laat je ewten of je er ook baat bij had? Bij iedereen wat ik hem tot nu toe heb aangeraden heeft ie ook echt gewerkt incl bij mezelf. Ik ben echt fan van Kniepff nu Lachen

Ik laat het zeker even weten! Ja Maar ik moet eerst tijd vinden om naar de winkel te gaan om een flesje te halen!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 20:54

Elessar schreef:

Heb ik ook afentoe... Nagelbijten / Gniffelen

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 20:55

Jullie gaan te heet in bad. Dan worden je vaten wijder door de hitte en kan je duizelig worden, zwart voor de ogen en zelfs flauwvallen. Als je weer uit bad bent klopt het dat je snel herstelt aangezien de vaten dan weer dunner worden. Voortaan dus toch maar wat minder heet gaan badderen Lachen

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 20:56

Ik doe 'm eerst gewoon op 38 graden, maar na een tijdje vind ik dat niet warm genoeg meer en dan doe ik 'm steeds wat warmer. Zal 't voortaan niet meer doen dan. Nagelbijten / Gniffelen

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 20:58

Het is ook zo, dat je van een bad moe word.. Als je lekker wilt kunnen slapen, 'moet' je voordat je gaat slapen, lekker in bad gaan liggen en daarna gaan slapen. Word je lekker lui van. Bij douchen is juist 't tegenovergestelde. Hier word je juist weer wakkerder van. Maar waarom en hoe precies?

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 21:00

Van warm douchen word ik ook wel lekker lam van. Ik douche altijd voordat ik naar bed ga. Lachen

Marrke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-08 21:04

Thats_Me schreef:
Jullie gaan te heet in bad. Dan worden je vaten wijder door de hitte en kan je duizelig worden, zwart voor de ogen en zelfs flauwvallen. Als je weer uit bad bent klopt het dat je snel herstelt aangezien de vaten dan weer dunner worden. Voortaan dus toch maar wat minder heet gaan badderen Lachen

Dat heb ik inderdaad eerder gehoord. Daarom heb ik al geprobeerd om minder heet water te gebruiken (ook al vond ik al dat het water dat ik gebruikte extreem heet was) maar echt geholpen had het niet..

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 21:32

Juist heerlijk! Uitgebreid in een warm badje en dan in bed Vork

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 11:00

Om weer wakker te worden nadat je in bad bent geweest moet je je even afspoelen met lauw water Lachen

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 11:14

Ik heb dat ook vaak,
vind het niet vervelend hoor. Ik droog mij gewoon zo snel mogelijk af, sla een handdoek om mijn haar en ga dan lekker een half uurtje in bed liggen. Daarna ga ik dan met mijn haar, cremetjes, lotions etc. in de weer. Heerlijk! Ja

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 11:18

Als je een te het bad nemt zetten je bloedvaten extra uit waardoor je bloeddruk tijdelijk wat lager wordt. Hierdoor kun je je lammig en duizelig gaan voelen. Gewoon minder heet water gebruiken of voorzichtig opstaan. Het kan geen kwaad verder...

Vio

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 11:24

Hier heb ik ook last van. Ik ben ook wel eens echt flauw gevallen na het badderen .... wat niet heel erg leuk is.

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 12:04

Hebben idd heel veel mensen last van, ik ook als ik een te heet bad heb genomen.
Komt door de hitte daar wordt je loom van, en idd je bloeddruk..