Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elessar schreef:Ik krijg vaak last van hartkloppingen en dat het zwart wordt voor mn ogen als ik uit bad kom, maar heb het water altijd ook wel erg heet.Ik voel me dan ook helemaal lam.
AaronYve schreef:Moet je Kneipf eens uitproberen daar heb je een olieversie van voor in bad, heet opwekkend of opkwikkend, als je dat in je bad heb gedaan en je komt eruit dan ben je weer helemaal fit. Werkt echt!
AaronYve schreef:Ja moet je echt eens uitproberen, laat je ewten of je er ook baat bij had? Bij iedereen wat ik hem tot nu toe heb aangeraden heeft ie ook echt gewerkt incl bij mezelf. Ik ben echt fan van Kniepff nu
Elessar schreef:Ik krijg vaak last van hartkloppingen en dat het zwart wordt voor mn ogen als ik uit bad kom, maar heb het water altijd ook wel erg heet.Ik voel me dan ook helemaal lam.
Thats_Me schreef:Jullie gaan te heet in bad. Dan worden je vaten wijder door de hitte en kan je duizelig worden, zwart voor de ogen en zelfs flauwvallen. Als je weer uit bad bent klopt het dat je snel herstelt aangezien de vaten dan weer dunner worden. Voortaan dus toch maar wat minder heet gaan badderen