Last van stuitje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kiwi_

Last van stuitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 16:33

Hallo,

Ik heb al een tijdje last van hetzelfde probleem: Ik heb last van mijn stuitje.
Als ik bijvoorbeeld op de fiets zit, of op een smalle balk, is het ontzettend gevoelig. Ook als ik daarna weer ga staan heb ik daar last van. Zelf heb ik het idee dat het misschien van het paardrijden komt, omdat het erger is wanneer ik veel heb gereden.
Weet iemand misschien hoe het komt, en wat ik er aan kan doen?

Anoniem

Re: Last van stuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 16:53

Wanneer ben je er last van gaan krijgen ? Ben je er misschien een keer hard op gevallen ? Want dan kan je er idd nog best lang last van houden en dat het heel gevoelig is .. Heeft mijn zusje ook gehad. Maar daarbij ging het wel vanzelf over.

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 17:09

Ik denk dat ik er nu zo'n 4/5 maanden last van heb. En ik ben niet gevallen, daar had ik zelf ook al over nagedacht, dus dat kan het ook niet zijn.

Sissavi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 17:52

Ik heb ook al een hele tijd last van mijn (naar mijn idee) stuitje. Als ik buk, moet vegen, spanning zet op m'n buik of als iemand me over z'n schouder gooit (wat gelukkig niet zoveel voorkomt Knipoog ) doet het zeer. Geen idee wat dit is, heb 't ook al een hele tijd.

lovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 17:56

Ik heb het ook een tijdje heel extreem gehad. Kwam omdat ik een keer 2,5 uur zonder zadel carrousel heb gereden (dus zo ongeveer alleen maar draf). Heb er nog anderhalf jaar last van gehad en nu soms nogsteeds als ik zonder zadel rij/ heb gereden. Ook met ehh, genant Tong uitsteken van de wc opstaan had ik er last van ( nu niet meer).

Ben naar de fysio geweest die heeft iets uitgevogeld met stroomstootjes en dat heeft goed geholpen. Volgens haar was het zwaar gekneusd en stond het een beetje naar binnen (het stuitbeen) en als het net iets erger was geweest moest ze het terug/recht trekken... Haha! Naja, uiteindelijk is het met die stroomstootjes gewoon over gegaan (behalve af en toe wat gevoelig).

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 19:42

Misschien dat het inderdaad zoiets is, mijn moeder had het ook al over een scheefstaand stuitje.