vage klachten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SecretLIN

vage klachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 13:40

kennis van me heeft hier soms 3x of vaker per dag last van

Kramp in zn linker schouder en dat trekt echt heel erg door (kan dr bijwijze wel om janken zo'n pijn) en dan heeft hij soms geen gevoel meer in zn linker kant van zn gezicht doof gevoel bij de mond zeg maar. iemand enig idee wat het kan wezen? hij is te koppig om naar de dokter te gaan..

Zou het van spanning komen?

Anoniem

Re: vage klachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 16:55

Koppig of niet, met zoiets moet je écht naar de dokter gaan. Misschien valt het wel reuze mee. Maar voor hetzelfde geld is het dus wél iets .. Dan weet je het wel zeker.
Ik zou zo niet kunnen zeggen wat het is.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 17:58

tja ik zeg ook aldoor dat hij heen moet gaan maar hij heeft er slechte ervaringen :S hij hoest ook veel en is vaak duizelig

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 14:36

SecretLIN schreef:
kennis van me heeft hier soms 3x of vaker per dag last van

Kramp in zn linker schouder en dat trekt echt heel erg door (kan dr bijwijze wel om janken zo'n pijn) en dan heeft hij soms geen gevoel meer in zn linker kant van zn gezicht doof gevoel bij de mond zeg maar. iemand enig idee wat het kan wezen? hij is te koppig om naar de dokter te gaan..

Zou het van spanning komen?

Bij dat dove gevoel in de linker kant van zn gezicht is het eerste wat ik dnek zn hart.
Zou ook kunnen dat er een zenuw in de knel zit. Maar stuur hem maar naar de dokter, gewoon doen want gezond klinkt het iig niet.