Binnen kant mond rood en pijnlijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Binnen kant mond rood en pijnlijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 09:02

Gisteren kon ik al moeilijk eten,het gevoel erg hard op mijn wang te hebben gebeten.Ook deed mijn tong zeer maar ik zag niks,vanmorgen ging ik tanden poetsen en dat beet me toch erg.Dus snel gestopt en gekeken,de binnen kant van mijn lip is vuur rood en ook een gedeelte tandvlees.Ik ga maar met kamile thee spoelen ik weet het anders ook niet.

marleen_usar

Re: Binnen kant mond rood en pijnlijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 16:58

Niemand enig idee, ik wil toch wel kunnen eten vanavond.Het is net zo,n gevoel als of je je tong heb verbrand.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 16:59

klinkt als een mondschimmel.
Spoelen met desinfecterend mondwater, als het na 3 dagen niet minder is, dan even de dokter raadplegen.
Voor vanavond zal het niet beter zijn vrees ik

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 17:04

Jeetje hoe komt een mens daar aan.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 17:14

ik meen door een lage weerstand,
er zitten altijd schimmels en bacterien in je mond, als je weerstand wat laag is, kunnen ze de overhand nemen en kunnen ze irritatie veroorzaken.
vriendin van me heeft het wel eens gehad.
Die spoelt nu nog steeds regelmatig met desinf.mondwater , om het te voorkomen, want het is idd geen pretje

Tegen de pijn zou je voor het eten ff kunnen spoelen met een zoutoplossing, dat verdoofd heel even.. (kun je net ff snel je bordje leegeten)

bobbymp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 17:16

je kan ook met waterstof peroxide spoelen(wel een verdunde versie....bij de drogist halen)heeft bij mij heel goed geholpen toen ik een ontsteking had...

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 08:25

Bedankt allemaal ik heb het opgezocht en het heet vertaald een brandend mond syndroom.Ik heb daar alle kenmerken van helaas,het komt van een voedingsmiddel dat je eet waar je allergisch voor bent.Ook heb je dan vaak maag pijn en dat heb ik ook,mijn maag kan ook niet tegen dat voedingsmiddel.Er zijn veel mensen die het hebben en je moet er achter komen waar je niet tegen kan.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-08 13:59

Ben bij de h.a geweest en het is zoals ik al dacht, een allergische reactie en houd 5 dagen aan.Ik moet dus na gaan wat ik heb gegeten zondag en dat vermijden.Dat wordt dus uit zoeken,als ik dat bewuste voedingsmiddel weer eet dan heb ik er wqeer een dag of 6 last van.Dus dan kan ik 6 dagen amper eten en drinken pppppffffffff.Als ik het benauwd krijg moet ik terug komen bij de h.a en dan kijken ze of ze er achter kunnen komen welk voedingsmiddel het is.