geneog leuke kapsels maar krijg het niet voor elkaar !!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miepmiep91

geneog leuke kapsels maar krijg het niet voor elkaar !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 22:13

Ik word zo nu en dan een beetje panisch Bloos

Ik heb me haar dan ook altijd los als ik op stap of aan t werk ben. Als ik iets leuks zie probeer ik dat maar het wil gewoon niet ! Boos! Boos! Boos! Sigaar

Zijn er meer mensen die dit hebben?

Tips zijn uiteraard welkom

Gegroet !

sunshine

Re: geneog leuke kapsels maar krijg het niet voor elkaar !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:15

Ik heb dat probleem dus ook.
Of ik heb het in een staart, of het zit los.

Wat anders lukt mij toch niet Clown

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 22:23

Met jou kan ik praten Clown

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:29

Hier nog één Doei!
M'n haar zit het beste in een staart, maar dat vind ik niet leuk staan, dus meestal zit het los met een diadeem of een paar speldjes erin ofzo.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:32

ik meld me ook maar aan. hihi. t scheelt vaak als ik het laat doen door mensen die het leuk vinden te frummelen dat het dan ineens wel leuk zit!

xx_Rosalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:02

aah gelukkig , ben dus niet de enigee

ik heb een tijdje best veel slag in men haar gehad, en toen dacht ik heeee laat ik het lang laten groeien, nou heb ik et lang, en nu is het haast zo goed als stijl, maar niet mooi stijl zeg maar, echt verschrikkelijk, als ik een staart ofzo in doe, nou dan lijkt het echt alsof ik een voorhoofd van 10 meter heb, en wanneer ik het los heb, zit et echt gewoon plat,, een pony kan niet volgens alle kappers die ik tot nu toe gehad heb, omdat ik 1 of ander dwarrel ofzo hebm, echt verschrikkelijk
en ik heb ook geen zin om elke dag menhaar te gaan krullen ofzoo..

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:03

hier meld zich nog iemand, ik heb het ook standaard los of in een staart als ik op stap ga Tong uitsteken

ik krijg juist pijpenkrullen als ik het lang laat groeien, maar ik zweer bij de stijltang Nagelbijten / Gniffelen

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:05

HER NOG IEMAND Doei!

Ik krijg ook altijd pijpenkrullen als het wat langer is! En toch wil ik weer lang haar proberen Nagelbijten / Gniffelen ..
Stijltang werkt bij mij niet, daar is het te dik voor! Nagelbijten / Gniffelen
Na een uurtje is het uitgewerkt terwijl ik er dan 2 uur mee bezig ben ofzo, haha!

Indomitable

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:06

Ik had dat probleem ook. Ik had mijn haren zo lang tot op mijn kont, maar inderdaad altijd los of in een staart. Ze waren te zwaar om op te steken en noem maar op dus ik heb besloten om ze af te laten knippen in een (toen nog) modieuze hanekam look a like

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:07

Ik heb nu ook kort haar.. Tot op m'n schouders.. Ja
Maar nog steeds kan ik er niet echt een leuk model in doen ofzo het hangt altijd maar Nagelbijten / Gniffelen

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:09

Ik heb een bos met krullen, en heb het ook altijd los. Ik stijl het elke dag (en dan heb ik alsnog weer snel slag erin).
Het kwam tot midden mn rug, helaas begreep de kapper me pas niet goed en heeft er ipv de puntjes waarbij ik nog zei hooguit 1 cm, er 15 cm afgehaald. Scheve mond
Ik wilde het ook graag in laagjes, maar niet korter dan mn kaak, nou mn kortste laagjes komen dus lang niet bij mn kaak. Nagelbijten / Gniffelen
Eerst had ik het soms nog in een staart ofzo, maar dat is nu helemaal niet mogelijk, ziet er niet uit! Dus ga altijd met los haar door het leven.

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:10

Ow dat is vervelend! Ach gut Bloos!

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:10

wees blij dat je je haar deftig los kan dragen Clown. Ik heb gigantisch dik haar, dat gedeeltelijk relatief stijl is en gedeeltelijk gebekt (wafelijzer-achtige bekken). Gewoon los laten lijkt nergens op, tenzij ik ze stijl.. Maar daar ben ik, door de dikte van mijn haren, dan weer een uur mee bezig (wat ik dus ook niet zie zitten elke dag).

Gevolg: staartje, staartje, staartje..

johanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:12

er zijn een hoop spullen op de markt maar je moet het goede vinden voor je kapsel. en niet met alle kapsels kun je het model maken. ik heb lang en dik dus zwaar haar. maar heb wel mijn trucjes voor bijv opsteken maar wat voorn model willen jullie dan. mischien kan ik tips geven

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:15

Ik heb pluizig dik haar dat ik na elke wasbeurt moet stijlen en dat na 3 dagen vet is en opnieuw gewassen, geföhnd en gestijdl moet worden Nagelbijten / Gniffelen
Maar ik ben liever 2 tot 3 uur per week kwijt aan stijlen dan dat ik elke dag zo'n dikke staart op m'n kop heb Huilen van het lachen

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:18

*meld zich*

Ja ik kijk weleens op internet/in films enz enz. naar kapsels maar als ik het dan wil proberen lukt het nooit! Boos! Ik heb gewoon me haar tegenwoordig los of een staart naar de zijkant..

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:19

ik heb dan een slag in me haar en had eerst tot over me kont lang haar maar door vele klitten heb ik het laten afknippen tot 5/10 cm onder me schouder. gelijk laagjes erin want geen laagjes staat niet bij en lijkt het er net op alsof ik een 8-jarig kind ben. heb de laatste tijd ook een staart of knot in want los staat voor geen meter meer opsteken lukt mij totaal niet of andere modellen.

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:21

Ik heb er ook last van hoor Huilen van het lachen Los wil het ook niet zitten Nagelbijten / Gniffelen Maar als je slag wilt kun je misschien dat sprayflesje van john freida ofzoiets proberen. Als ik dat een klein beetje inspray gaat het echt meer krullen. bij mij ziet het er dan alleen nog steeds niet uit ROFL Maar misschien werkt het bij jou wel op de goede manier Schijnheilig

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:24

Ook ik ken het probleem!! Vork
Ik heb heel fijn stijl haar. Gelukkig wel heel veel.

Maar het zit áltijd plat, plat, plat. En altijd op dezelfde manier (dus nooit hoe ik het wil).
Had altijd lang haar, tot m'n middel. Maar heb het een aantal maanden terug in een bob laten knippen. dus het is nu maar tot m'n schouders, ook zo'n fijne rotlengte nu...

johanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:33

voor pluizig haar zijn er serum's van john freida werken goed.
als ik me haar op steek wat echt zwaar en lang is maak ik eerst een staart en dan doe ik de staart een klein beetje toeperen en dan zet ik het vast met klemmetjes of schuifjes. speciale voor opsteken zijn niet plat maar met ee boogje. moet dit wel doen met nat haar anders wordt het niks.
ik doe ook weleens een halve staart maken en dan de halve staart opsteken. moet mijn haar ook nat voor zijn.
ik doe altijd twee plukjes los hangen bij mijn voorhoofd eentje links en eentje rechts lijkt je voorhoofd ook minder groot van. (voor als je geen pony kan.)

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:37

Ik hoor idd goede verhalen over die serum Ja Denk dat ik dat ook maar eens ga proberen Ja

johanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:51

ja is wel duur maar een kappers merk kan je bij etos kopen heb je voor normaal haar en volgens mij ook eenje voor dik haar

johanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:52

het is trouwens john frieda

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:54

Heb je ook voor dun haar Huilen van het lachen Jaah john freida gebruik ik ook als gewone shampoo Ja

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:56

xx_Rosalie schreef:
aah gelukkig , ben dus niet de enigee

ik heb een tijdje best veel slag in men haar gehad, en toen dacht ik heeee laat ik het lang laten groeien, nou heb ik et lang, en nu is het haast zo goed als stijl, maar niet mooi stijl zeg maar, echt verschrikkelijk, als ik een staart ofzo in doe, nou dan lijkt het echt alsof ik een voorhoofd van 10 meter heb, en wanneer ik het los heb, zit et echt gewoon plat,, een pony kan niet volgens alle kappers die ik tot nu toe gehad heb, omdat ik 1 of ander dwarrel ofzo hebm, echt verschrikkelijk
en ik heb ook geen zin om elke dag menhaar te gaan krullen ofzoo..

Ik zou eerst even een korte intro geven. ik ben al 9 jaar kapster en besinds een jaar bedrijfsleidster bij freestyle kappers, dit is een keten van 15 salons.
Ik wil jullie best wat tips geven....en als jullie een goede kapper hebben kan je gewoon wat tips vragen ik neem aan dat die jullie ook graag willen helpen...

@ rosalie: ik denk dat jou haar te zwaar is om weer te gaan krullen misschien is het een optie om je haar lichtjes in lagen te laten knippen dan ben je een beetje van de zwaarte af en dan een krulcreme of iets in je handdoek droge haar en dan je haar op je kop met een diffuser drogen (dat is zo'n ding met die grote knoppen)