Ambulance was er erg snel en geprobeerd om met lachgas m'n knie recht te zetten, helaas mislukt dus op naar de eerste hulp. Foto's gemaakt infuus geprikt (jammer genoeg pas de vierde keer gelukt dus aardig wat blauwe plekken nu) en daarna hem weer op zijn plaats gezet. Ik heb het zelf alleen gevoeld want had mijn ogen dicht maar volgens mijn vriendin die erbij was liep iedereen aardig rood/paars aan en ik werd steeds witter. Gelukkig zit hij nu weer waar hij hoort te zitten en mocht ik met een ingegipst pootje weer naar huis.
Over een week moet ik terugkomen en gaan ze kijken voor een gipskoker? of een brace/spalk ofzoiets. Ben benieuwd, hoop dat ik dan in ieder geval wat mobieler weer ben.
Maar ja, zit er in ieder geval 6 weken aan vast is me al verteld. Ben heel benieuwd wat daarna volgt. Zal denk ik wel fysiotherapie worden.
Heeft iemand hier ervaring mee, is je knie altijd een zwakke plek gebleven? Mijn knieën waren al nooit zo heel goed maar hoop niet dat hij nu om de haverklap uit de kom gaat schieten, vond 1 keer wel genoeg eigenlijk!