Misschien is de titel een beetje onduidelijk maar ik zal het uitleggen.
Begin december ben ik uitgegleden op het trappetje van een stoptrein.
Daarbij ben ik met 1 been tussen trein en perron gekomen en met mn andere knie op de rand van het perron.
Door alle pijnscheuten in bijde benen wist ik toen niet op welk been ik moest staan en werd daarom ook opgevangen door omstanders en mensen van de NS (ben hier nog steeds erg blij mee).
Ik heb echt alle geluk van de wereld gehad want deze trein had 10min vertraging en stond op het punt om te vertrekken. Maar door de snelle handeling van een behulpzame vrouw ben ik meteen het perron weer opgetrokken.
Ik heb toen een tijdje in de wachtruime (voor de treinen) gezeten omdat ik van de pijn steeds een beetje buiten bewustzijn raakte.
Toen het weer ging ben ik naar mn werk gegaan (wat ik beter niet had kunnen doen)
Ik heb het hele weekend gewerkt (werk in een ruitersport zaak; dus veel lopen e.d).
Achteraf had ik beter het weekend thuis mn benen rust kunnen geven..
Maar eigenwijs als ik ben gewoon mank doorlopen.
Toen toch maar naar dokter geweest en die kon niets zien of opmerken (wat ik nogal raar vond) kreeg wel pijnstillers mee..
Daarna ben ik op eigen houtje naar de fysio gegaan en heb ik na wat behandelingen (o.a fitness; beenspieren trainen) gelukkig minder last gehad van mn knie. (op mn andere been zat alleen een grote schaafplek en mn knie bleef pijn doen)
De fysiotherapeut zij dat ik kans had op meniscus beschadigingen maar ook hij wist het niet zeker..
Dus enkele behandelingen later was ik het zo zat dat ik opnieuw een doorverwijsbrief naar de dokter heb gevraagd bij de fysio.
Ik naar de dokter.. Kon gelukkig bij een andere dokter terecht.
Ze zag niets (is niet dik o.i.d) maar toen ze voelde aan mn knie en bepaalde plekjes indrukte wist ze al wat meer en heeft een doorverwijsbrief gemaakt naar het ziekenhuis..
In de tussentijd dat ik nog niet in het ziekenhuis terecht kan heb ik besloten om onder begeleiding verder te fitnessen bij fysio.
Maandag is het eindelijk zover. Dan kan ik naar het ziekenhuis voor een MRI-scan..
Ik hoop echt dat het niet te erg is. En dat ik niet alsnog een kijkoperatie hoef want die kans zat er ook in

Als het foute boel is moet ik geopereerd worden aan mn meniscus.. Dan kan ik nog eens 4 weken minimaal niet lopen..
Ik zit echt al vanaf begin december in onzekerheid over mn knie.
Heb ook vanaf die tijd niet meer gereden (ja 1x gestapt meer niet)
Ik mis het rijden echt heel erg! (gelukkig op zo'n moment dat ik geen eigen paard heb)
Is dit voor iemand herkenbaar of heeft iemand wel eens meniscus klachten of operatie gehad?
Ik ben benieuwd hoe jullie daarop gereageerd hebben.