Oorprobleem (jeuk)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Oorprobleem (jeuk)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-08 23:19

Als ik heb gedoucht, of iemand haalt een fohn langs me oor (kapper) of er word in me oor geblazen (teveel wind op de scooter) verga ik van de jeuk diep binnen in me oren, dit veroorzaakt nogal problemen ik kriebel meestal met een wattenstaafje, me oren zijn ook helemaal schoon, heb alles al geprobeerd maar zit regelmatig bij de dokter of de kno arts vanwege een ooronsteking of gaatjes in mn trommelvlies, nu heb ik al een paar maanden als ik kauw in mijn linker oor een soort getjierp (heel hoog vogeltjes geluid) ja ik weet het klinkt raar maar dit komt ook wederom doordat mijn oor van binnen gewoon beetje kapot is, ook ga ik steeds slechter horen, iemand tips om de jeuk te stoppen? want mn ouders gaan echt giga tekeer zodra ze me met een oorstokje zien... Nagelbijten / Gniffelen

marlies85

Re: Oorprobleem (jeuk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 23:25

Misschien wil het ook helpen als je eens van de wattenstokjes afbleef. Clown
Dat duwt het eventuele vuil je oor in wat irritatie kan veroorzaken en vermindering van het gehoor kan veroorzaken.Het zou eventueel zo kunnen zijn dat er een schimmel o.i.d in je oor huist, dat veroorzaakt veelal jeuk.Maar ik ben geen arts.....
Laatst bijgewerkt door marlies85 op 29-02-08 23:28, in het totaal 1 keer bewerkt

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-08 23:26

ik heb een tijdje de stokkies met rust gelaten (kon niet anders me oor zat volgestopt met een watje) *LOL* en het lijkt dan alleen maar erger te worden.

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 23:30

idd vooral van de stokjes afblijven en niet in je oor komen! evt kun je met je vinger aan de buitenkant van je oor (zeg maar er net onder, dat je dat kleine lipje dichtdrukt) wrijven. en verder probeer jezelf af te leiden en niet te gaan krabben, want dat maakt het vaak alleen maar erger

(ja negeren is moeilijk, weet er alles van, heb zon allergie dat jeukt ook heel erg )

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 23:30

Ik heb het vermoeden dat het eventueel een schimmel zou kunnen zijn, en dat is prima te behandelen.Misschien heeft iemand op bokt DE tip voor je, en dat is alleen maar prettig voor jou natuurlijk Ja .Maar soms kan een bezoekje aan je huisarts ook nooit kwaad Knipoog

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-08 23:34

dat is het probleem ik zit er toch wel erg regelmatig met me oren, word elke keer een watje ingeduwt met oordruppeltjes, niets gehoord over schimmel..