Na een lange tijd revalidatie, verlammingsverscheinselen enz. Ging het opzich wel weer goed met mijn rug.
Wel liep ik af en toe nog bij de fysio of dergelijke maar de extreme pijn enz was weg.
Nu heb ik sinds enkele maanden weer last van mijn rug en sinds enkele weken gaat het gepaard met tintelingen in benen, snachts wakker worden en mijn hele linker been niet meer kunnen bewegen.
En af en toe pijn in mijn be(e)n(en) hele erge pijn, het begint dan in mijn heup en straalt telkens verder naar beneden, het lijkt wel alsof er dan een elastiek zo onwijs strak om mijn been zit dat ik wel kan gillen van de pijn.
De tintelingen worden ook telkens erger, Als ik mijn haar heb staan föhnen (wat ik voorover gebukt doe

Zelfs normaal een trap op lopen is dood vermoeiend en heb dan een tintelend/verzuurd gevoel.
Nu ben ik ongeveer 3 weken nadat ik weer zo'n onwijze pijn had gehad naar de huisarts gegaan en die deed er maar een beetje laks over

Nu kan ik gelukkig over 2 weken eindelijk terecht en ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen...
aan de ene kant wil ik er helemaal niet heen omdat ik als de dood ben dat ik niet meer mag paardrijden... en ik dus echt m'n paard absoluut niet weg wil doen.
Maar aan de andere kant gaat dit zo gewoon niet meer, constand op moeten letten of m'n benen nog wel alles doen en de vervelende beknellende gevoelens zijn nou ook niet echt prettig.
hebben jullie misschien ervaringen hiermee? en enig idee wat het zou kunnen zijn?