Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikka schreef:Dus er zijn geen bekende bijwerkingen of contraindicaties bij zwangerschap. Er staat alleen een advisering met betrekking tot de bevalling. Dus om de link medicatie en miskraam te bewijzen is erg lastig. Formeel zou je dus tot 200 mg kunnen gaan (of het slim is is een andere zaak)
merenque schreef:Bij een overdosis van codeïne treden er ernstige bijwerkingen op, zoals bemoeilijkte ademhaling, epilepsieachtige toevallen en bewustzijnsverlies. Een overdosering is ook te herkennen aan extreem kleine oogpupillen. komt niet overeen met je verhaal..
MISTRAL94 schreef:Maar met alle respect dan moet je dat antwoord niet op bokt zoeken, maar in de medische wereld. Kan me voorstellen dat je dit niet nog een keer wilt, maar dan moet je ergens een second opinion vragen.
merenque schreef:Ik vind het raar dat een arts je meer dan 60 mg codeine voorschrijft omdat het analgetisch effect dan niet toe neemt. D.w.z. dat het pijnstillent effect niet toe neemt. Waarom heb je geen contact opgenomen met een arts toen je er zo naar van werd? Het staat tenslotte in de bijsluiter dat je gelijk een arts moet raadplegen als je last van bepaalde bijwerkingen hebt.
Een miskraam lijkt me verschrikkelijk maar vaak is er geen aantoonbare verklaring voor. Ik wens je nogmaals veel sterkte!