Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joyceenzira schreef:je kan ook zwakke spieren in je rug hebben. heb ik namelijk ook en ik had eerst ook erge pijn tijdens en na het rijden. ik was naar de huisarts gegaan en die heft me uiteindelijk doorverwezen naar de fysio. ik heb toen oefeningen gedaan en meegekregen en het scheelde heel veel. je moet ze alleen wel blijven doen anders heb je het na verloop van tijd weer(spreek uit ervaring
ik kan je wel wat oefeningen pb-en als je wil.
joyceenzira schreef:Ik heb wel een paar oefeningen. heb er een paar op een blaadje staan en weet er een paar uit me hoofd. ik zal ze morgen even naar jullie Pb'en.
joyceenzira schreef:Ik heb wel een paar oefeningen. heb er een paar op een blaadje staan en weet er een paar uit me hoofd. ik zal ze morgen even naar jullie Pb'en.
joyceenzira schreef:misschien een beetje te snel maar helpt het een beetje?
OohafoO schreef:IK ga nu indd al die oefeningen doen die ik van jullie heb gekregen. Maar me knollie kan niet onbereden blijven staan. Wat kan ik tot die tijd doen. Bontje op me zadel leggen? Of tijdelijk met mijn western zadel rijden?
Iemand tips.