Eigenlijk zolang als ik me kan herinneren heb ik last van mijn rechter schouderblad.
Een paar jaar terug is het erg geweest, toen ik op een stal werkte. Als ik naar huis zat op de brommer begon het ontzettend te branden en als ik bezig was had ik altijd het gevoel alsof mijn rechterarm heel zwaar was.
De huisarts kende het niet en stuurde me door naar een fysio die zei dat mijn schouder overbelast was. Heb daar dus verschillende massages gehad en daarmee zou het over gaan.
Vlak daarna ben ik ook gestopt met die baan en het branderige gevoel heb ik toen een paar jaar niet gehad.
Maar het zware gevoel in mijn schouder is eigenlijk nooit weggegaan.
Ook heb ik vaak dat als ik bijvoorbeeld voorover gebogen sta het ineens in mijn rug schiet, eigenlijk ook achter mijn schouderblad. Dan voelt het alsof er een mes in gestoken wordt.
Het branderige gevoel komt ook weer terug maar vreemd genoeg alleen als ik op een scooter zit. Als ik in de auto zit heb ik er geen last van.
En nu heb ik sinds 3 dagen last van een kloppend gevoel in mijn schouderblad. Dit is zowat 24 uur per dag en ben er vannacht zelfs wakker van geworden.
Ik ga er natuurlijk mee naar de huisarts maar daar heb ik volgende week pas tijd voor..
Dus ik vroeg me af of iemand weet wat dit kan zijn, en of iemand zoiets gehad heeft?