Mijn vriend heeft sinds 2 maanden last van hyperventilatie. De eerste keer dat hij zo'n aanval kreeg is hij met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht en hebben ze hem daar een hele dag grondig onderzocht. Ze konden toen alleen niets vinden en dachten dat het een ontlading van alle stress was die hij heeft gehad de laatste tijd (Zijn broer is een half jaar gemist geweest en was toen net weer opgespoort). Na die eerste aanval heeft hij nog een aantal aanvallen gehad. Dit gaat gelukkig al wat beter. Hij heeft alleen nog wel veel klachten. Hij is vaak benauwd, word misselijk als hij eet en heeft dan het gevoel dat het wat vast blijft zitten, hij heeft last van brandend maagzuur en hij heeft pijn in zijn linkerborst met soms uitstralingen naar z'n linkerarm (we dachten dat dit spierpijn was van de hyperventilatie maar hij heeft al een tijdje geen echt aanval meer gehad en hij heeft er nog steeds last van).
Hij is in de afgelopen 2 maanden al vaak naar de dokter geweest maar die kan steeds niks vinden. Hij heeft wel pilletjes gekregen tegen het brandende maagzuur wat een klein beetje aanslaat maar hij blijft toch last houden.
Tijdens de ziekenhuis opname is er ook een echo gemaakt van zijn hart omdat hij toen hij 2 was aan de bloedvaten rond om zijn hart is geopereerd, maar dit wees ook niks uit. Hij is 27 maart uitgenodigd voor een hartfilmpje in het ziekenhuis in groningen.
Ik maak me heel erg zorgen om hem..
Misschien heeft iemand hier ook zoiets gehad of hebben jullie misschien ideeën

Groetjes Hilde