heb wel mijn dag vandaag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ninaricci85

heb wel mijn dag vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 17:33

in een eerder berichtje vandaag meldde ik al dat ik na onderzoek in het ziekenhuis een vleesboompje op mijn baarmoeder heb, nou vanmiddag moest ik naar de huisarts omdat ik het al 2 weken zo benauwd heb. 2 weken terug ben ik ook geweest en toen kreeg ik antibiotica, ondanks dat hij me toen niet hoorde piepen maar dat er in mijn bloed sporen van een ontsteking waren aangetroffen, maar goed die benauwdheid bleef. van de week heeft de arts van mijn afdeling in het ggz er nog naar geluisterd en die kon ook niets horen. nu ga ik vandaag dus terug omdat ik het zo benauwd blijf houden, kon de huisarts duidelijk horen dat ik piepte op mijn longen. ik heb dus een vorm van astma waar ik nu serotide voor heb gekregen. dat is een soort discus met poeder erin die ik moet inhaleren. hoop maar dat het snel aanslaat want ik voel me echt niet goed. zo heb ik dus een aardig medisch dagje achter de rug vandaag.

Maaaike

Re: heb wel mijn dag vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 17:43

Ik ben 3 weken terug ook naar de huisarts terug geweest voor benauwdheid en een ontsteking.. Antibiotica werkte niet. Bij mij was het alleen niet voor astma. Heb ook die discus gehad als jij hebt, ik had wel een verhoogde dosis.. Dat ding werkte elke keer wel voor een paar uur, maar pas sinds gisteren gaat het helemaal beter.. Sterkte ermee!

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 17:56

die ik heb werkt 12 uur volgens de ha. ik hoop echt dat ie werkt want dit is ook niets.

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 18:21

Ja, 1 puf schijnt 10 tot 12 uur te helpen.. bij mij hielp het de eerste dagen maar een uur of 4.. Nu werkt het prima!

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 19:56

Wat vervelend, in ieder geval beterschap en sterkte. Ach gut