Van blond naar bruin en weer terug

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

C_hristel

Van blond naar bruin en weer terug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 16:48

Haayy Lachen
Nou ik ben blond van mezelf, nu heb ik in september me haar bruin geverfd, en echt donker bruin ook! Maarja nu wil ik weer terug.. Gaat dit lukken?

Ontkleuren is heel slecht voor je haar, zijn er nog andere oplossingen?
Ik laat het sowieso bij de kapper doen, maar wil wel weten hoe slecht het voor je haar is, niet dat ik daar onvoorbereid in de stoel ga zitten en met een droge hooi bol ervan komt.

Tips graag..

Gerbenfroh

Re: Van blond naar bruin en weer terug

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 16:57

O hou op *LOL*

Ik ben van mezelf superblond; heb het 3 jaar lang donkerbruin gehad..En toen wilde ik weer blond Tong uitsteken

Naar de kapper, ontkleuren, blonderen, nou ik was net oranje maargoed dat zou wel wegtrekken...

Na maanden, zomer met veel zon ben ik eindelijk weer heel blond zoals het was en na veeeel maskertjes en kuurtjes is mn haar ook weer gezond en glanzend...

Maar een werk!! Haha!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 17:01

mmmh, jammer or! Ik had zo gehoopt dat er een andere oplossing voor was. Maarja inderdaad als je laat ontkleuren kan het zelfs groen uitslaan!

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 17:02

Ai, fijn om te weten, ik was superblond maar heb het maandag bruin geverfd Haha! ... Voorlopig wilde ik niet meer blond zijn dus is gelukkig een zorg voor later Bloos

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 17:09

Ik ken het. Clown Ik heb van mezelf blond haar, maar heb het bruin geverfd. Als ik nu weer terug naar blond zou willen zou dat een ramp worden.

Gelukkig wil ik dat niet.. Knipoog

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 17:11

Ik dacht dat in september ook.. Bruin stond me zo leuk Tong uitsteken, vond ik dan. Maarja de zomer komt eraan en me blond ziet er toch ook wel heel leuk uit op de foto Knipoog. Morgen sowieso om info bij de kapper, google maakt me ook niet echt wijzer. Uit laten groeien is ook geen mogelijkheid, dat duurt eeuwen bij lang haar Tong uitsteken

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 17:14

That's a difference. Ik vind blond bij mij echt lelijk namelijk. Haha! Mijn haar is dan ook al een jaar of drie bruin. Lachen

sammetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 17:17

Je kapper kan je daar wel over adviseren. Ik heb mijn blonde haar ook bruin laten verven. Maar niet zo heel donker. Ik wil van de zomer ook weer terug naar blond. Wij gaan dan eerst beginnen met blonde kamstrepen.
Dus niet in een keer helemaal terug naar blond.

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 17:26

bij mij in de buurt zit een kappersgroothandel (waar iedereen mag kopen ) en daar heb ik ooit color corrector meegekregen dit haalt grotendeels de bruine kleur eruit.
Daarna heb ik blonde plukken in gedaan...nadat ik dit een paar keer had gedaan gewoon weer blonde verf en toen was het weer blond (zonder te ontkleuren wat dus echt slecht is voor je haar)
Ik verander regelmatig van kleur maar het blijft een groot risico om het zelf te doen ....laatste keer van blond naar donker heb ik ook door een kapper laten doen...bijhouden kan ik zelf wel weer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 19:46

Bij een goede kapper gaat dat prima lukken hoor Ja
Ik switch om de 6/7 weken van haarkleur en dat al zo'n 8 jaar en nee, ik ben nog steeds niet kaal Clown Haha! ( en ga ik van blond, naar zwart, naar rood, naar blond, naar bruin, naar blond, naar rood etc. en meestal zo'n 3 kleuren tegelijk in 1 kapsel Clown )

Tuurlijk heeft je haar er wel wat van te lijden, maar met goede (kappers)producten herstel je het zo weer.

Maar goed, kies wel een góede kapper uit en ga niet teveel op de centen letten, een goede kapper is vaak wel duurder..

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-08 20:00

Ik heb een hele goede kapper, waar ik dit ook wilde laten doen..

Vanmiddag gesprekje met haar gehad en we zijn eruit..
We gaan eerst lichten plukken erin zetten en een paar tinten lichter verven en dat doen we dan om de 6 weken weer, elke keer wat lichter.. Dan na 3 kappersbeurten moet het weer lichter zijn..

Dat ontkleuren is idd heel slecht.. Er bestaat ook een ontkleuringshampoo die ze zelf maken, dat wilde ze wel bij me doen maar rade ook dat af.

Jennylicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 22:42

Anders eerst wat lichterbruin kleuren, daarna donkerblond en daarna weer een lichtere kleur blond verfen?

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 22:55

Kleuren en ontkleuren is volgens mij nooit echt bevorderlijk voor je haar. Knipoog

elisa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 04:41

gewoon high lights laten zetten.. en dan steeds meer.. op een gegeven moment is je haar wel weer blond Lachen

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-08 12:47

robijntjuhh: dat gaat ze nu dus ook doen.. En dan telkens meer en lichter inderdaad. (het is maar goed dat ik er nu mee begin anders was ik van de zomer nog niet blond ;P)

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 16:37