ik moest vanmorgen naar de gynaecoloog omdat ik gesterriliseerd wil worden en toen bleek er op de echo een vleesboom op mijn baarmoeder te zitten. nu ben ik al jaaaaaren onrelmatig en langdurig( 3 weken, daarna 2 weken niet en dan weer 3 weken wel) ongesteld en nu kan het dus zijn dat die vleesboom dat probleem veroorzaakt. ze gaat nu dus met het team bespreken wat er moet gebeuren. ik krijg over een maand eerst nog een sis echo, dat is een echo war ze radioactief water inspuiten in je baarmoeder en dan kunnen ze zien of de vleesboom problemen geeft of niet. ook kunnen ze cystes ermee opsporen. nou al met al dus een minder prettige uitslag. er kunnen meerder dingen gebeuren. 1: ze halen heel mijn baarmoeder eruit 2 ze halen de vleesboom weg en kijken of het dan verbeterd 3 ze doen er niets mee en ik word alleen gesterriliseerd. maar die laatste optie is onwaarschijnlijk omdat ik dus erg veel last heb van mijn menstruatie en ik door het vele bloedverlies ook elke maand een te lage HB gehalte in mijn bloed heb. maar goed, eerst dat onderzoek en de uitslag van het uitstrijkje en kweekjes afwachten en dan zien we wel verder. wie heeft er ervaring met soortgelijke problemen??