Is er een 'voetdokter' in de zaal?? Zoontje stapt raar.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lieke_M

Is er een 'voetdokter' in de zaal?? Zoontje stapt raar.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 11:09

M'n zoontje (3 jaar) moest vorige maand met z'n voet in de gips. Was slecht gevallen en had een barstje in de zijkant van zijn voetje. Moest aanvankelijk slechts een week in de gips maar omdat hij nog pijn bleek te hebben, deden ze er nog 2 weken bij.

Hij is er intussen al 9 dagen terug uit en zegt absoluut geen pijn meer te hebben maar hij blijft raar stappen. Ik dacht dat het na een paar dagen wel terug goed zou komen maar nu begin ik me toch zorgen te maken.

Dat bezeerde voetje zet hij 90° naar buiten dus voetjes op 3u zeg maar.

Ik probeer al de hele tijd naar z'n arts te bellen maar daar geraak ik blijkbaar niet binnen - wie kan me al een klein beetje raad geven??

marlies85

Re: Is er een 'voetdokter' in de zaal?? Zoontje stapt raar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 11:10

Waarschijnlijk is het een kwestie van spieren/pezen.Je hoeft je niet ongerust over te maken.Waarschijnlijk is het prima op te lossen met therapie o.i.d.

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 16:15

de fysio bellen(kan rechtstreeks,geen huisarts voor nodig)
die kan je zoontje helpen,waarschijnlijk durft je zoontje toch zn voet nog niet 100% te belasten,of heeft hij door het gips,zich zo aangewend om zo te lopen.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 16:19

Ik denk inderdaad dat een bezoek aan een kinderfysio verstandig is. Ik weet niet of je in belgie zonder verwijzing heen kan gaan, anders moet je toch even langs de dokter.

Ik denk dat als je zoon aangeeft dat hij geen pijn heeft en de voet ook belast dat het inderdaad een kwestie is van niet helemaal durven of kunnen doordat de spieren etc. verzwakt zijn.

veel beterschap Knipoog