Vreemde uitslag?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Muzefee

Vreemde uitslag?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 00:31

Sinds een paar dagen loop ik met een nogal vreemde uitslag op mijn vingers. Het lijkt of ik met mijn hand in een brandnetel heb gezeten, heel veel kleine bultjes bij elkaar die enorm jeuken. Ze zijn niet rood of droog oid, maar in bepaald licht zie je ze wel goed.

Iemand die weet wat het is? Nagelbijten / Gniffelen Één of andere allergische reactie?

T3mptati0n

Re: Vreemde uitslag?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 00:34

Wahha ik heb ook zoiets, bij mij jeuken ze in het begin, worden het rode harde bultjes en dan gaan ze pijn doen en na een paar weken zijn ze weer weg. En dan komen ze gezellig een tijdje later weer Clown

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 08:58

Ik heb dat heel vaak. Lijken vochtbultjes. Ze vallen idd niet op en lijken op brandnetl bultjes.
Ik ben er mee naar de huisarts geweest vorig jaar en die zei dat het door stress komt. Klopt bij mij ook wel, als ik me ergens druk om maak komen ze opzetten. Nagelbijten / Gniffelen

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 09:03

kunnen zogenaamde warmteblaasjes zijn( ga maar es zoeken op internet) of een vorm van contactallergie.
kan zijn dat je in aanraking bent geweest met een bepaalde stof en je daar allergisch op reageerd?
die blaasjes drogen vrij snel op als het goed is, ze jeuken dan ook een beetje.
kan ook komen van toch bepaalde warmte van je handen.

meestal trekken ze gewoon uit zichzelf wel weg, maar een antischimmel zalf van de dokter helpt er ook goed tegen

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 21:50

Ik heb ze net anderhalve week aan mijn hals gehad. Nagelbijten / Gniffelen Heb er toen ook een topic over geopend hier, maar helaas maar 1 reactie gehad. Clown

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 21:59

Bedankt voor de reacties. Stress lijkt me het meest waarschijnlijk, heb wat spanningen momenteel. Nagelbijten / Gniffelen Verder kan het natuurlijk een allergie zijn. Scheve mond Misschien morgen eens aan de dokter vragen. Ja