Braun silk epil

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Toad

Braun silk epil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-08 21:24

de laatste tijd ben ik toch wel benieuwd naar de nieuwere epileer apparaten. Ik ben nu aan het kijken naar de Braun silk epil, de Philips Epilator en de Philips Satin massage(met ijskompres).

De philips epilator beweert minder pijnlijk te zijn vanwege massagesysteem.
De philips satin massage beweert minder pijnlijk te zijn vanwege ijskompres.
De braun beweert de contouren van het lichaam te volgen voor efficientie.

Nu vraag ik me af of er bokkers zijn die deze apparaten gebruiken en wat hun ervaringen zijn??

En die apparaten die ook kunnen scheren, kun je de messen dan wel gemakkelijk vervangen? is dit duur?

Maartje1990

Re: Braun silk epil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 21:25

er zijn meer van dit soort topics.. niet specefiek dit... maar ik zal even voor je zoeken die topics, misschien heb je er wat aan Knipoog

edit: misschien heb je hier wat aan [MW] Help! Bikinilijn :\ daarin staat nog een link naar een ander topic Knipoog meteen in het begin!

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 10:29

niemand die deze apparaten gebruikt?

Inguhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 18:57

Ik heb de silk epil. Ik had eerst een ander, met een ijshandschoen erbij, want dan zou het minder pijn doen. Nou dat werkt dus helemaal niet. De silk epil werkt voor mij gewoon goed, ja het doet wel pijn. Maar wat wil je als je gewoon haren uit je huid aan het trekken bent Knipoog

En ik moet zeggen dat ik de Braun wel efficient vind. Alleen het wordt gewoon niet in één keer zo glad als het scheren omdat je daar alle haartjes weghaalt, en met epileren zijn er ook haartjes die te kort zijn.

En geloof me, de eerste keer is echt pijnlijk! (bij mij dan in ieder geval) De tweede keer al een stuk minder, en daarna voel je het nog wel, maar echt al veel minder. Het is dus echt doorbijten en zeker niet ideaal (helaas, helaas Ach gut )

Edit: de epilator met de ijs handschoen (het ijs opzet stuk) was een philips, die heb ik terug gebracht omdat het erg onhandig ermee ging en voor mij niet goed werkte. Daarna heb ik dus een silk epil gekocht.

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 22:36

Ik heb er een van Philips met massagesysteem. Ik weet niet of het daardoor minder pijn doet want ik heb nooit een andere geprobeerd. Het is niet zo heel pijnlijk maar ook niet echt prettig zeg maar, haha. Bij mij wordt het btw. ook niet 100% glad, of ik moet een week lang iedere dag epileren, apparaat neemt nl. niet alle haartjes mee (die te kort zijn bijv.) Het is echt ideaal en ik vind het ook veel mooier dan scheren, na het scheren is het bij mij wel glad, maar zie je nog waar de haren zitten, dit is bij epileren niet. Lachen
Krijg ook altijd complimenten dat mijn benen er zo mooi uit zien. Haha!

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 12:55

Ik heb de silk epil. Geweldig apparaat, voor het met lampje!
Ik krijg wel haren wel helemaal haarloos. Moet je eventjes het opzet stuk verwisselen en dan haalt hij echt alle haartjes eruit.
Erna eventjes scrubben, bodylotion erop en mijn benen zijn weer super Ja

Ik doe er mijn benen en bikinilijn mee, harsen is bij mijn pijnlijker..

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 01:25

ik gebruik de silk epil echt zeer pijnlijk. ik gebruik hem allen zomers.

gerlienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 13:32

ik heb ook de braun silk epil soft deluxe en ik vind dat het in get begin wel pijnlijk is, maar als ik hem nu gebruik heb ik er geen last van, voor mij was het een kwestie van door de eerste pijn heen bijten.

Esther_20

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 18:32

oh wat zijn jullie flink!
ik ben een veel te grote z**k*rd voor zon apparaat!
ik scheer wel gewoon met mesjes, ook niet geheel ongevaarlijk.... Clown
met regelmaat een stuk vel spoorloos dat heb je met zo'n epilator niet natuurlijk!

minkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 18:36

ik heb ook de braun.
VERSCHRIKKELIJK!! is wel pijnlijk en haalt lang niet alle haartjes weg. ben een eeuwigheid bezig, dus nu gewoon weer met een mesje.
bikinilijn 1 keer geprobeerd, nou ik kon wel door de grond zakken van de pijn.

nee voor mij echt geen succes zon silk epil... Tong uitsteken