Ja het klinkt raar maar sinds ik onstoken ogen heb ik pijn in mijn ogen. Als ik 's avonds tv zit te kijken worden zie ik na een tijdje wazig en als ik dan ergens anders naar kijk (naar links of rechts) doen mijn ogen zoveel pijn, ze steken. Als ik dan ga slapen heb ik de volgende dag hele natte ogen, slijm ofzo? Ze plakken ook aan elkaar. Ik weet niet wat het is?
Ik ben ervoor naar mijn dokter geweest en die zei dat het niets is. Maar dat zegt hij eigelijk wel vaker. Het is erg irritant en ik weet niet waardoor het komt of hoe ik er vanaf moet komen.
Ik heb hier ook last van gehad, maar ik ben ook naar de opticien gehad, en met mijn ogen zelf bleek niets aan de hand. Ik heb toen een aantal weken homeopatische druppels gebruikt. Ze heten Oculoheel en je kunt ze bij elke drogist kopen. Ze werkten super, en ik heb er geen last meer van
Het is alleen niet zo goedkoop, maar goed. Je moet iets over hebben voor je ogen natuurlijk. Ze zijn heel belangrijk voor je neem ik aan
Ik heb dit ook een hele tijd gehad. Dat kwam doordat mijn ogen vaak oververmoeid waren, ben naar de opticien geweest en bleek een bril nodig te hebben..
Heb em op met autorijden en tv kijken en heb er nog maar zelden last van! En als ik er wel last van begin te krijgen zet ik gewoon m'n bril ff op en is het zo weer weg