Normaliter slaap ik gewoon rustig en word ik ook gewoon normaal en rustig wakker
Nu is het al 6 weken zo dat als ik wakker word mijn hele bed overhoop is,kussens alle kanten op en soms het komplete dekbed omgekeerd
Ook ligt mijn rechterhand telkens in hele rare posities....ik lig er of bovenop of heb mijn hand/arm heel raar in een kronkel naar mij toe getrokken
Dit resulteert in het feit dat ik elke dag met een tintelende en pijnlijke rechterhand wakker word
Na een minuut of 15 trekt het allemaal weg en heb ik de rest van de dag weinig last
Soms wat stijfheid/spierpijn of wat krampig gevoel in mijn rechterhand wat overigens niet vreemd is nadat ie zoveel te verduren heeft gehad.
Nu vraag ik mij dus af .....hoe komt dit zo? en wat doe ik eraan? Ben niet echt een huisarts ren type en vind dit eigenlijk wel echt onzinnig voor een huisarts ,maar misschien zie ik het wel verkeerd

En ik heb ook grote angst voor een eventuele "Dropping Hand"
Aangezien mijn vader hier ooit eens mee is opgestaan en daarna bijna een jaar verlamd is geweest aan zijn rechterhand
Ook bij hem begon het met een tintelende hand nadat hij er waarschijnlijk op geslapen had.
Ik slaap voor de rest goed, diep en heb momenteel niet heel veel stress ofzo, juist omgekeerd, het gaat nu net weer allemaal even een heel stuk beter

Iemand een oplossing of toch maar naar de HA?