Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Ik ben al dun en ben 1.72 met mijn 52 kilo. Als je gewoon jezelf aanwend om één keer in de maand eens op de weegschaal te stappen en dan voor jezelf een gewicht max. aanhoud en zorgt dat je daar niet overheen gaat (ikzelf vind 55/58 het max. voor mij). Voor de rest moet je je niet druk maken om wat anderen van je vinden.. Als jij onzeker bent ben je een stuk 'minder mooi' dan als jij je goed in je vel voelt, je straalt dat dan ook uit. Zelfs de lelijkste mensen lijken 'knap' als ze rechtop met een lach rondlopen
.
.
, dan komt dat vriendje vanzelf wel. 

nooit zoeken naar liefde, liefde vind jou wel! 

dasj_02 schreef:ik durf er met niemand over te praaten dat is mijn probleem ik krop alles op tot op een momen dat het te veel word

traan_beauty schreef:Ik ben al dun en ben 1.72 met mijn 52 kilo.

Het gaat uiteindelijk niet om je uiterlijk, maar je innerlijk. Wie mooi is van binnen, is mooi van buiten! 
) en aan de pil ben, heb ik nu mijn streefgewicht bereikt: 55 kilo! Ik was 21 toen ik eindelijk boven de 50 kilo uitkwam) 
Dat is een heel goed begin om van jezelf te leren houden
Welshcobfan schreef:Schrijf elke dag iets op wat je mooi vind aan jezelf (zowel innerlijk als uiterlijk)Dat is een heel goed begin om van jezelf te leren houden
. Welshcobfan schreef:Schrijf elke dag iets op wat je mooi vind aan jezelf (zowel innerlijk als uiterlijk)Dat is een heel goed begin om van jezelf te leren houden
ik weet zeker dat dat werkt! Anders meld je hier elke dag iets moois en positiefs van jezelf!
Komen we er met z'n alle wel uit!