Ik merk nu meer dan ooit dat ik eigenlijk nooit rust heb in mijn hoofd en slecht kan plannen. Samen met mijn coachmaatje van mijn studie heb ik al zoveel mogelijk methodes bedacht om alles toch bij te kunnen houden en dingen van elkaar te kunnen scheiden (1 ding tegelijk) maar het is niet voldoende.
Tijdens lange lessen raak ik na een tijd helemaal mijn concentratie kwijt en kan het daardoor moeilijk volgen. Dit ligt niet aan mijn niveau aangezien ik getest ben en een hbo in principe prima aan moet kunnen, mijn cijfers zijn ook niet slecht, maar ik wil het graag voor zijn voordat ik er een probleem mee krijg.
Ik heb de test gedaan op levente, (site over ADD) en alle punten die daar genoemd werden over ADD'ers waren in overeenstemming met hoe ik ben (ik heb het ook laten beoordelen door vrienden en mijn moeder.) Voor deze week heb ik daarom dus maar een bezoekje aan de huisarts gepland..
En nu de grote vraag aan jullie, wie is hier ADD'er en wat hebben jullie ermee gedaan, gebruiken jullie medicatie of krijg je begeleiding/therapie? Wat zijn jullie ervaringen? Waar loop je tegenaan? Ik hoor het graag