fysio zegt het is goed,maar zo voelt het niet..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_DJS

fysio zegt het is goed,maar zo voelt het niet..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 00:08

Tja, zo'n drie maanden geleden heb ik mijn voet verzwikt. (zie ook [MW] Zwakke enkels/voeten,wie nog meer?? ).Het komt er op neer dat twee botjes verkeerd zijn gaan staan ,doordat ik teveel op m'n binnenkant loop/liep. Hij bleek gekneusd te zijn en een week thuisgezeten met tape eromheen nadat ik bij de dokter en fysio was geweest. Na die week weer naar de fysio en toen heeft ze die botjes weer goedgezet. Daarna moest ik eigenlijk nog twee keer in de volgende week komen,maar de eerste keer vond ze het er al goed uitzien en had ze niet verwacht.Ik hoefde niet meer terug te komen. Heb wel oefeningen gekregen. Ze zei ook dat ik gewoon moet blijven bewegen enzo. De laatste tijd( 3 weken) doet m'n voet best veel dagen aardig pijn en doet het ook veel pijn als ik gewoon normaal loop.
Iemand ervaring en moet ik gewoon nog meer geduld hebben en doorlopen of rustiger aan doen?

truselientje

Re: fysio zegt het is goed,maar zo voelt het niet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 00:13

Ik zou rustiger aan doen, er is toch iets wat pijn doet en is het denk ik nog niet helemaal in orde. Misschien is het handig als je nog eens contact met je fysio opneemt en haar er naar vraagt of het wel goed komt zo.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 10:48

3 weken is al een aardige tijd, als het pijn blijft doen zou ik even langs de dokter gaan; hij kan het dan even controleren en je eventueel nog een keer doorsturen naar de fysio Lachen.

Aline_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 17:59

Als ik jou was zou ik even naar de huisarts gaan, ik heb dit ook gehad en het is uitgelopen in een drama...dat zou ik jou graag willen besparen.