Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Na een tijdje vergeet je gewoon dat je een bril draagt. Verder hangt het ook wel van het montuur af. Ik heb altijd brillen gehad met een wat rond armpje, gaat rond je oor, dus dan zit die bril echt stevig en kon ik zelfs op mijn kop staan zonder dat hij afviel. Sinds een half jaartje heb ik een nieuwe, ik wilde iets aparts
met brede, rechte armpjes. Nou, die zit een stuk losser. Zo lang ik rechtop sta zit hij prima, ook met rijden geen enkel probleem, maar als ik voorover buig met wat gekke bewegingen dan zakt ie altijd een beetje naar voren. Vooral lastig met hoeven bijvijlen, dan kijk ik de hele tijd omlaag, en moet ik af en toe met mijn vuile handen de bril terugduwen. Maar je zou natuurlijk ook een sportmodel kunnen kopen, speciaal voor het paardrijden. Miriam91 schreef:Ik denk dat je moeder harde lenzen heeft? Dan doet namelijk wel elk stofje zeer...
Succes met uitzoeken!

tijdens het rijden, dus ja ik vind het erg irritant 
vanaf dat moment ben ik overgestapt op lenzen en man wat een verademing was dat!
je hebt overigens ook lenzen die je dag en nacht kunt dragen of nacht lenzen zodat je ze overdag niet meer in hoeft
Wel zijn ze na het rijden/vegen/mesten vaak erg vies, maar ze doen niet zeer ofzo. Ik heb er na het in doen bijna nooit meer last van!