Shampoo in m'n oog

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ZarcoTje

Shampoo in m'n oog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-08 18:13

Hoi.

Het zit me niet echt mee vandaag (A)
Hier dwaalt al het topic : "Iemand tips ?" van me rond,en nu weer een..
Ik ben net in bad geweest en toen ik de shampoo van m'n haar afspoelde kwam er per ongeluk zeep in m'n oog (klungelig,weet het Bloos)
Het brandde ontzettend hard,en vlug koud water opgezet en het proberen uit m'n oog te spoelen.
Dan dus uit bad,keek ik in de spiegel gelukkig geen rood oog.
Maar wat wel zo is,is als ik nu met m'n ogen knipper,dat oog precies 'droog' aanvoelt,het 'prikt' zo'n beetje.
En het is nogal irritant.

Wat kan ik het beste doen ?

Alvast Bedankt
xx Lies xx

Denise

Re: Shampoo in m'n oog

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 18:14

Misschien nog een keer omspoelen met veel water?
Als het blijft zou ik toch maar even de dokter bellen. Wat staat er op de fles?

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 18:16

Je hebt al gespoeld dat is goed. Staat er nog wat bijzonders op de fles? Verder is het erg vervelend maar kan je eigenlijk nu nog weinig doen. De pijn zal langzaam wegtrekken als het goed is.
Je kan eventueel nog wat spoelen, maar vaak is het zo dat hoe meer je er aan doet hoe langer je last blijft houden.

Blijf je lang last houden of wordt het rood dan even contact opnemen met de huisarts.

Verder natuurlijk in het vervolg je ogen dichthouden als je, je haar aan het wassen is Haha!

PivantiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 00:25

oogdruppels proberen?

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 13:47

Ik zal het nog eens goed uitspoelen en anders ff langs de dokter

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 13:56

Met zout water doen! Dat is minder prikkend voor je oog!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 20:28

ah bah...
ik knijp ook altijd panisch mn ogen dicht als ik de shampoo fles open doe Tong uitsteken

Mn tante heeft een sauna met zo'n hete kolen 'barbeque' ( zoals wij t noemen Tong uitsteken ) daar moet je dan bepaalde druppels opdruppelen ( soort aroma), door t vocht gaan die hete kolen stomen en dan gaat t dus heerlijk naar dat aroma ruiken.
nu dacht ik een keertje..leuk! ik doe er van dat japanse mint aroma op..op de verpakking stond max 3 druppels.. dus ik druppel er 2 op die kolen..merkte niets..gooide er daarna nog wat op..en ineens kwam al dat aroma vrij..PIJN!!! dat dat deed aan mn ogen! letterlijk t gevoel dat je ogen uit je kassen branden..en ik zat boven in..en met mn ogen dicht kon ik de uitgang niet vinden..en als ik mn ogen opende deed t echt helse pijn ( met ogen dicht ook, maar als je ze open doet nog meer).
ik ben uiteindelijk ( geen idee hoe) de sauna uitgestrompeld en jammerend bij mn mams aangekomen.. vervolgens heb ik een kwartier met ogen open huilend onder de douche gestaan, waarna t nog niet over was..de rest van de dag bleef het ontzettend branden..
sindsdien pas ik zo goed op met shampoo's ed..nooit meer wat in mn ogen! brr