Loverboy..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mandyy_x

Loverboy..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-08 17:25

Beste bokkers.
Ik open dit topic onder een schaduwacount omdat ik graag mijn verhaal kwijt wil maar niet wil dat iedereen het weet, voor degene die me echt kunnen helpen en mischien het zelfde mee hebben gemaakt kunnen Pb'en en dan kan ik mijn mail adres geven.
Ik gebruik geen echte namen in dit verhaal, de namen kloppen dus niet!
Mijn leeftijd is overigens dertien en wordt binnen kort veertien.

Eerst een stukje over mijn thuis situatie die ook niet al te makkelijk is, mijn moeder ligt nu ruim 5 maanden in het ziekenhuis door gevolg van kanker.
Ik kan niet met mijn zus opschieten, en mijn vader is nooit thuis dus zit ik altijd met me zus, waar ik het niet mee kan vinden dus.
En ben zelf in mij zelf gedoken dus vertel niemand wat..

Ongeveer 5 maanden geleden kwam ik in contact met Sander.
Ik leerde hem kennen als gewoon een vriend, en had er verder geen gedachte bij.
Na ongeveer 2 weken vroeg hij of ik een keertje bij hem thuis kwam, hij is negentien en woont al op zich zelf.
Ik ging dus een keertje naar hem toe, gewoon als vrienden dacht ik maar hij dacht daar dus heel anders over.
De eerste keer gebeurde er niet echt wat, we praate en we dronken wat.
Na 2 dagen kreeg ik een smsje 'hee kom je binnen kort nog een keertje langs,vondt het gezelig. xx'.
Redelijk normaal smsje vondt ik, dus de dag na dat smsje ging ik naar hem toe.
Alleen liep het toen anders, we dronken weer gewoon wat en toen zoende hij me, nog niet echt erg ofzo vondt ik zelf.
Een aantal keer [stuk of 10x] ging ik gewoon naar hem toe, maar toen ging hij verder dan alleen zoenen, hij nam me mee naar zijn kamer en je zult weten wat er gebeurde..
Ik vondt het eerst raar, maar later dacht ik dat ik me aanstelde en dat meerdere mensen het mee maakte..
Ik begon ondertussen van hem te houden, zoals je van een echt vriendje houd.
Maar ik wist dat dit anders was, ik heb het nooit tegen iemand vertelt omdat ik dacht dat niemand me begreep..
Ik begon in die tijd te roken en gebruikte [soft]drugs en dronk best veel.
Dat ging 2,5 maand lang zo door, hij gaf me 'dingen' zoals een mp3 speler of kleren.
Al die tijd werd ik meer in mij zelf en vertelde niemand meer wat en het ging steeds slechter met me.
Ik wou zelfmoord plegen wat mislukte, ik voelde me zo naar die tijd.
Na 3,5 maand zo door zijn gegaan heb ik besloten om het tegen een aantal echte vrienden te vertellen.
Ik probeerde niet meer naar hem toe te gaan, het lukte niet.
Ik ging zoals gewoonlijk weer naar hem toe, maar hij was er niet alleen zijn vriend, geen probleem dacht ik maar dat dacht ik verkeerd..
Hij begon me te zoenen, en 'nam me mee' naar de slaapkamer ...
Toen hij 'klaar' was kwam Sander 'opeens' binnen, een tijdje heb ik er over gedacht maar vondt het geen toeval..
Ik heb hier met een vriendin over gesproken, zij is een van de weinige die het weet, ik denk dat ik hulp ga zoeken maar wil hem ook niet 'verraden'.

Sorry voor het lange verhaal, dit is alles tot nu toe.
Ik zet dit niet hier neer voor medelijden maar alleen om steun en hulp te krijgen van mensen die dit mee gemaakt hebben of me hier goed in kunnen steunen.

Mandy.

joyce83

Re: Loverboy..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 17:31

Ik kan me voorstellen dat je er een beetje in meegesleurd word. Deze jongens zijn hier heel voorzichtig in en palmen je eerst in, proberen je vertrouwen te winnen en proberen je afhankelijk van hun te maken. Deze jongen is er dus al vanaf het begin erop uit om je in bed te krijgen met anderen.
Ga echt zo snel mogelijk voor jezelf hulp zoeken en geef deze jongen aan. Zo voorkom je dat nog meer meiden in dezelfde problemen komen als jij.

Verraden? hem? nee je verraad hem absoluut niet. Hij is al vanaf het begin bezig om jou om te kopen, ga daar maar vanuit. Zijn risico, zijn verantwoordelijkheid. Zorg dat niet meer mensen de dupe worden.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 17:32

Nou wat een verhaal, en je bent nog zo jong.
Er zijn dus 2 jongens in het spel als ik het goed begrepen heb?
Ik moet wel toegeven dat het inderdaad klinkt als een loverboy.
Kan je wel goed met je vader opschieten? Misschien kan je eens met hem hierover praten want hier moet je echt wel met mensen over praten ja.
Misschien kan het via deze weg een uitkomst bieden voor je, maar denk dat het belangrijk is dat ook je familie weet wat er met jou speelt. Je hoeft niet alles te vertellen maar wel over die jongen en hoe je je voelt.
En dat je moeder in het ziekenhuis ligt is natuurlijk ook niet niks, maar probeer helder te blijven nadenken met wat je doet. En vooral zoek iemand waarmee je kan praten binnen de familie. Misschien een oom of tante ofzo?

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 17:34

oke.. jeetje dat is wel weer wat.

blijf toch met wat vragen in mijn hoofd:
ben je nu nog bij hem of dat niet? en wat doet je vriendin eraan?

verder geef ik je advies en zoek hulp. als je hem niet wilt veraden. dan noem je zijn naam niet, maar dan wil je gewoon hulp om van hem af te komen. is allemaal mogelijk.

je bent nog in een vroeg stadium (om het maar cru te zeggen). dus je moet nu niet toegeven maar sterk zijn.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 17:36

jemig meid wat een verhaal..
probeer er zo gauw mogelijk met mensen over te praten!

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 17:41

Ach meiske toch....

Het is in ieder geval een heel goed ding dat je het hele gedoe herkent en misschien zelfs al weet dat het hier een loverboy betreft. Genoeg meisjes die het nooit (willen) zien tot het écht te laat is. Jij hebt het gelukkig al snel in de gaten.

Laat die jongen met rust. Je zegt dat je van hem houdt, maar hij houdt duidelijk niet van jou, anders was je niet met die vriend naar boven gestuurd. Dat moet al reden genoeg zijn voor jou om te zeggen: jij verdient mijn liefde niet!

Probeer eens lekker boos op die vent te worden, dat is een betere emotie dan verdrietig zijn.

Blijf uit de buurt, voor je het weet zit je nog veel en veel erger in de penarie.

Heb je op school geen vertrouwenspersoon met wie je kunt praten? Of ga naar de huisarts en vertel daar je verhaal. Hier op bokt vertellen is niet genoeg, wij kunnen je niet echt helpen.

Praat erover, en zet die kerel aan de kant!

En heel, heel veel sterkte met je moeder die in het ziekenhuis ligt. Denk ook aan haar, stel je voor dat je hiermee doorgaat en echt in de problemen komt? Dan wordt alles extra zwaar voor je moeder. Al doe je het maar voor haar, maar kap hiermee!

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 17:42

Eerst wil ik zeggen dat ik het heel erg knap en sterk van je vind dat je dit plaatst!!!

Dat betekent nl dat je geholpen wilt worden! Dus ik zou zeggen probeer al dan niet anoniem aangifte te doen!

Of bel met M is ook anoniem! 0800-7000

En praat met zoooveeeeel mogelijk mensen!

Hoe sterker jij bent/wordt des te (makkelijker) sneller kom je hier uit!

edit nr toegevoegd
Laatst bijgewerkt door Sharon_Jims op 21-02-08 17:43, in het totaal 1 keer bewerkt

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 17:42

Ditt klinkt echt als een loverboy praktijkje ja...weliswaar in een vroeg stadia...

Ik zou als ik jou was het vertellen aan iemand die je vertrouwt...desnoods je huisarts....of bel een hulplijn....iets waar je zowieso je hart "live" kunt luchten...en probeer bij hun weg te blijven...niet reageren op smsjes of wat dan ook...

Je bent nog zo jong...terwijl hun al volwassen zijn....strafbaar zijn ze ook nog es dus...

Maar echt praten moet je doen anders ga je er aan onderdoor.

Liefs en een knuffel
Katja

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 17:43

Bedenk inderdaad dat die jongens allebei strafbaar bezig zijn. Jij bent onder de 16 jaar, dus feitelijk mag niemand met jou 'ontuchtige handelingen' (klinkt vreselijk, ik weet het) verrichten.

Al ben je het er zelf wel mee eens dat het gebeurd, dan nog zijn die jongens strafbaar!

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 17:45

jeetje meid dat is niet niks, en dat van je moeder is ook zeker niet niks,
zoek hulp en praat erover met iemand die je wijze adviesen kan geven, en als je goed met je vader kan opschieten zal ik het ook aan hem vertellen.

ga ook niet meer naar die jongen, verwijder zijn nummer etc. en doe aangifte bij de politie, of iig dat zal ik doen en raad ik jou nu ook aan.

sterkte de komende tijd!

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 18:06

Zo dat is idd niet niets.
Gaat idd om een loverboy, dure spulletjes voor je kopen & je vervolgens 'gebruiken' in ruil.
Je moet er echt mee ophouden.
Je hebt nog een heel leven voor je, dat zoveel meer waard is dan dit!
Doe het ook voor je moeder en derest van je familie, je wilt het hen toch niet nog moeilijker maken als ze er moeten achterkomen?

Sterkte de komende tijd Ach gut

Mandyy_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-08 18:09

Bedankt voor alle reactie's.
Ik ben van plan om volgende week[of die week daarna ivm vakantie], naar jeugdzorg te gaan.
Ik woon niet bij hem 'officeel' slaap zo wat elke nacht bij hem Knipoog

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 18:13

waarom slaap je nog steeds bij hem???
Als je echt wilt stoppen zul je zo snel mogelijk stappen moet ondernemen en niet nog elke nacht bij hem in bed te kruipen...kom op meid...toon karakter...

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 18:17

Heej meis,

wat een lastige situatie zeg! Maar echt, kom voor jezelf op, wil je dit echt?

Als ik jou was, zou ik er meteen weg gaan Knipoog voor hij je nog verder kan 'inwerken'. Echt waar meis, dat is echt niet wat jij wilt!

Succes!

Mandyy_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-08 18:41

kamaron schreef:
Als je echt wilt stoppen zul je zo snel mogelijk stappen moet ondernemen en niet nog elke nacht bij hem in bed te kruipen...kom op meid...toon karakter...

Mischien is het in jullie ogen heel raar.
Maar ik houd toch echt ook wel van hem.
En aan de ene kant wordt ik nu ook een beetje 'bang' voor hem..
Want hij zei laatst 'Als je dit niet doet vertel ik wat voor'n slet je bent'

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 18:48

Wie denkt hij wel dat hij is? Je bent geen auto die hij zomaar bij een handelaartje heeft gekocht? Of een kledingstuk wat hij zomaar even in de hoek kan smijten?

Jij bent jij, en je eigen baas. De enige die op jou leeftijd echt iets over je te vertellen hebben zijn je ouders. Ik snap trouwens ook niet dat ze toelaten dat hun 13-jarige dochter dag en nacht bij een zoveel oudere jongen zit, maar dat even ter zijde. Trek je terug bij die jongen, want dit is geen liefde. Dit is puur machtsmisbruik van hem. Zulke types zouden eens moeten weten wat een niksnutten het eigenlijk zijn, wat een miserabel trieste figuren dat ze zulke belachelijke dingen tegen een meisje van 13 durven te zeggen. Oeh, ik kan me over zulke dingen zo boos maken!!!!!!!

Enne.. Ik zou dit eerst tegen je directe familie vertellen voordat je naar jeugdzorg stapt. Die stap naar je ouders is misschien wel veel moeilijker, maar hoe denk je dat je ouders reageren als ze het eerst via jeugdzorg te horen krijgen?
Laatst bijgewerkt door Amaryllis op 21-02-08 19:01, in het totaal 1 keer bewerkt

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 18:52

Mandyy_x schreef:
kamaron schreef:

Als ik jou was zou ik nog even wachtten met een vriendje, je bent 13.. en dan al zulke dingen (het is natuurlijk je eigen keuze)..
en je zit nu in een moeilijke situatie maar ik zou gewoon doen wat voor jou het beste is..
Zorgen dat je m kwijt raakt dus..

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 18:53

Als hij dat zegt, heb ik zoiets van dat hij niet ècht van je houdt. Zoiets zegt iemand dan niet..
Ik zou hulp gaan zoeken als ik jou was. In ieder geval goed dat je je verhaal op bokt kwijt wilt Ja
Sterkte/succes!
Hoe oud is je 'vriend'?

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 18:59

Met je vader/vertrouwenspersoon praten, en aangeven die kerel.
Hoe moeilijk het ook is!
Dat er wat aan die jongen gedaan wordt, geeft jouw ook een veel beter gevoel uiteindelijk.
En de volgende keer je ogen open doen he. Lachen En een lieve jongen zoeken. Ja

Sterkte. Ach gut OK dan!

Bokt verbaasd me trouwens iedere keer weer, het ene meisje dat rookt op haar 13e wordt uitgescholden, de andere wordt sterkte gewenst..Gelijke behandeling ja.. Maargoed, vergeef me. Lachen Ik snap dat deze situatie anders is!

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 19:00

Mandyy_x schreef:
kamaron schreef:

Sorry, toen ik dit las dacht ik: ik moet echt even reageren.
Iemand die zoiets zegt houd absoluut niet van jou maar probeert je te chanteren!
Dat met die vriend is geen toeval, dat is bekend dat loverboys dat doen om je eraan te laten wennen en alles loopt zoals hun willen later je er je 'beroep' van maakt.
Kijk anders even hierop, maybe herken je dingen:
http://antiloverboys.hyves.nl/
Vreselijk om te lezen, maar dan weet je gelijk hoe ze te werk gaan als ze via internet beginnen, iets anders dan jou situatie maar wel erg: http://www.kuikens.com/other/breezers.html

Zoek zo snel mogelijk hulp, én stop met die Sander! Knipoog

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 19:01

MarloesRixt schreef:
Als hij dat zegt, heb ik zoiets van dat hij niet ècht van je houdt. Zoiets zegt iemand dan niet..
Ik zou hulp gaan zoeken als ik jou was. In ieder geval goed dat je je verhaal op bokt kwijt wilt Ja
Sterkte/succes!
Hoe oud is je 'vriend'?

19 Knipoog staat in haar 1e bericht Lachen

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 19:15

Ooh ik zie net in de tekst staan dat ze bijna 14 word, sorry overheen gelezen. Bloos

Mandyy_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-08 20:06

Bedankt voor alle reacties!
Heb ook een aantal Pb's gekregen Lachen
Ik zal even op je links kijken LF_xx_D

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 20:13

Ik heb eigenlijk maar 2 adviezen: 1: Ga weg bij hem! Hoe moeilijk het misschien ook voor je is, maar lees is goed naar je eigen berichten en denk goed na hoe die over je praat , en hoe hij je 'uitleent' aan zijn vrienden. Ik hoop dat je daardoor gaat inzien hoe fout hij is. En advies 2: Praat er over met je vader, ook al denk je misschien dat hij te veel aan ze hoofd heeft door je moeder. Hij hoort dit te weten, of vertel het aan een tante of oom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 20:19

Lieve schat, je moet hier mee kappen!! Je bent 13, imo sowieso te jong om sex te hebben. En zéker met zo'n gozer, en ZEKER met meerdere jongens waardoor je eigenlijk gedwongen wordt. Dit KAN gewoon niet, en hier ga je schade aan overhouden. Praat met je vader, een ander familielid, een goede vriendin, iemand die je kan helpen. En ga níet meer naar die jongen toe! Dan noemt hij je maar lekker een slet. Woorden doen minder dan daden, geloof me. En houd je van hem? Dan houd je van de verkeerde, geloof mij maar. Sorry, ik kan hier heel slecht tegen.. dit soort jongens moeten gewoon gecastreerd worden ofzo.. Succes meis, je kan het!!

Edit: Je kan ook naar de politie gaan en hem aangeven. Hij is meerderjarig, en jij onder de 16. Sex is dan strafbaar.