Keelpijn, maar nu iets in de keel??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GamblersCup

Keelpijn, maar nu iets in de keel??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-08 02:00

Ik loop al een paar dagen met keelpijn (en de bijkomende hoofdpijn.. er heerst hier griep). Eerst voelde het aan als schuurpapier. Nu is het schuurpapier-gevoel een beetje weggetrokken, maar heb ik het gevoel dat er wat in mijn keel steekt/zit. Precies onder je adamsappel, in dat kuiltje in je hals. Heel irritant en pijnlijk bij slikken, maar eten is helemaal uit den boze. Zodra er iets "langs komt" als je je eten doorslikt, ga ik door de grond.

Kent iemand dit? Enig idee of dit wel normaal is?
Uiteraard ga ik wel even bij de dokter langs, ga morgenochtend gelijk bellen. Maar ik weet niet of ik gelijk terecht kan.

Sonja_

Re: Keelpijn, maar nu iets in de keel??

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 11:49

Ik heb dit ook gehad, heel vervelend..
Ik was naar de dokter geweest en ik had een soort ''keelontsteking'' En heb de hele week ijs moeten eten.
Dar hielp daarna wel!
Dus ik zou idd eerst even naar de dokter gaan, en veel ijs eten! dat verzacht de pijn Lachen

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-08 15:20

Logisch, is natuurlijk koud. Nog helemaal niet aan gedacht. Waarschijnlijk omdat het niet echt ijs-eet-weer is Haha!

Het is ietsje gezakt, het gevoel dat er iets zit, zit nu iets lager. Doet nog steeds pijn, maar ik kan ook weer koffie drinken, dat doet niet meer zo'n pijn als gisteren. Zou het toch vanzelf wegtrekken (hoop, hoop)?
Ik heb wel een afspraak met de dokter hoor, ga er vanmiddag heen. Want ik vind het een beetje een eng gevoel, alsof er iets zit wat er niet hoort.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-08 21:35

Nou, we zijn er hoor, ik heb keelontsteking. Niet leuk, maar hoop er met een paar dagen wel van af te zijn met de medicijnen die ik gekregen heb. Ben in ieder geval blij dat er niet iets zit wat er niet hoort zeg maar...

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 12:03

Dat heb ik ook gehad een maand geleden. Vreselijk!!
Ben er niet mee naar de dokter geweest dus heb het moeten uitzieken, dan duurt het ook echt lang! Is nu pas net een beetje weg en nu heb ik een snotterverkoudheid ervoor terug. Clown

Ik hoop dat het snel overgaat bij je!

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-08 23:37

Het gaat vandaag al een stuk beter gelukkig, de antibiotica slaat erg vlug aan!
Ok, en de nodige bijgeleverde pijnstillers doen het ook goed. Haha!

Maar mijn arts zei dat dit niet overgaat zonder antibiotica. Dan ben ik wel benieuwd wat het verschil dan is.

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 23:40

ik heb ook keelontsteking gehad met zware verkoudheid erbij. gewoon veeel ijsjes en doorzetten was het bij mij. die ijsjes werken wel erg goed.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-08 23:47

Ik ben vergeten ijsjes te kopen... ik drink nu veel koud water, helpt ook een beetje.En toch maar die pijnstillers, ik heb afgelopen nacht eindelijk weer lekker kunnen slapen!

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 11:27

Ik heb het ook gehad. Hele erge keelontsteking. Maar bij mij kwam het door de Pfeiffer. Ik ben in anderhalve week tijd 8 kilo afgevallen, omdat ik niks kon eten. M'n hele keel zat ongeveer dicht.. Bah, doet echt enorm veel pijn ja. Maargoed, bij Pfeiffer mag je er geen antibiotica voor geven. Dus ik moest er zo weer bovenop komen.. Een ramp was het, dat zeker..

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-08 19:45

Dat geloof ik wel!

Ik denk wel dat ik er nu vanaf ben, ik heb geen pijn meer. Ben wel vreselijk moe van die paar dagen niet slapen, pijn hebben. Maar dat slaap ik vannacht wel weer bij.
Wel even het kuurtje afmaken, is heel belangrijk volgens de doc.