Dit is niet het nieuws waar ik op hoopte

Ik heb al sinds mijn 11de/12de last van mijn knieen. Een pijn die ik niet kan omschrijven als iets, maar het is contstant aanwezig.. soort spierpijn, een druk, vermoeide pijn. Het waren groeipijnen werd er gezegt. Dus fysiotherapie gehad.
Nu bijna 7 jaar later heb ik alleen maar meer last gekregen van de pijn. Paardenrijden doet zeer en ik kan niet langer dan 4 uur vakken vullen omdat ik dan gewoon op ben. Ik kan niet door mijn knieen buigen zonder pijn. Zelfs als ik achter de kassa zit, zijn mijn knieen continue aanwezig. Moedeloos wordt ik ervan. Ik rijd nog maar 1 tot 2 keer per week, omdat ik anders gewoon niks meer kan.
Ondertussen heb ik 5 verschillende fysio's gehad en vorig jaar ben ik geopeerd na een MRI Scan. Aan mijn kraakbeen, er waren allerlei losse stukjes en ongelijk. Alles is weggezogen en gelijk gevijld. Dit is nu al weer dik 8 maanden terug en de pijn is alleen maar erger geworden.
Ik ben 2 weken terug bij de Sint Maarten Kliniek in Nijmegen geweest en heb een CT Scan gehad. Het verhaal was dat het mijn pezen waren die scheef stonden. Helaas is de uitslag niet wat ik gehoopt had.. Ik moet weer eerst naar de Fysio, daar worden mijn knieen ingetaped naar binnen. Mochten de klachten minder worden, kunnen ze pas beslissen of ik operatief geholpen kan worden.
Ik snap gewoon niet.. Dat er niks gevonden/gezien kan worden. Ik heb gewoon zon pijn als ik alleen al 2 dagen moet werken, of 2 dagen 2 uurtjes paard rij. Vorig jaar heb ik fulltime contract gehad als vakkenvuller, nou na 2 weken elke dag 8 uur lopen kon ik de trap niet meer af. Ik voel me gewoon gehandicapt, maar niemand weet waaraan het ligt?!
En nu na deze uitslag weet ik het gewoon niet meer. Moet ik hier mee leven ? Of wordt het allemaal nog slechter en zit ik zo in een rolstoel met 25 jaar ? Paardrijden op geven ? Liever niet, zeker niet nu alles goed gaat en eindelijk echt de wedstrijden in kan. Ik kon het vroeger iedere dag.. nu moet ik rekening houden met wat ik ga doen.
Ik moet het even van me afschrijven, ik hoop dat iemand zich hierin herkent.. En anders gewoon tips heeft aan klinieken of ziekenhuizen. Alles is welkom.