Ik loop 2 a 3x in de week een uur. Als ik daarna op de bank voor de tv plof heb ik het de rest van de avond steenkoud. Op de andere avonden waarop ik niet loop heb ik daar geen last van. Heeft iemand een idee waar dat aan ligt? Ik krijg het dan maar niet warm. Heel vervelend.
Laatst bijgewerkt door nikita73 op 19-02-08 22:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik denk dat je misschien iets je grens opzoekt. Ik had het ook toen ik net begon met lopen en iets teveel wou. Kan ook zijn dat je inderdaad niet genoeg uitloopt. Wel even goed in de gaten houden want het is niet de bedoeling dat dit gebeurd.
Zit me net te bedenken door jullie reacties, dat ik inderdaad niet uit loop. Ik stop dus zomaar. Niet even rustig een poosje lopen of een cooling down. Misschien dat het dat inderdaad is. Na afloop even lekker douchen is ook een goed idee.
haha ja soms zijn het de simpele dingen he Je moet ook niet ineens zomaa stoppen, is ook zeer nadelig vor je spieren.. Wel mee uitkijken hoor, cooling down is net zo belangrijk als de warming up! Dus even lekker rekken en strekken na het lopen, helpt voor je doorbloeding en tegen spierverzuring..