meer mensen met een evenwichtstoornis?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HenrietteM

meer mensen met een evenwichtstoornis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-08 14:59

Ik heb al een tijd last van mijn evenwicht. Het begon ruim een jaar geleden. Soms is het een paar weken of maanden weg en dan komt het weer terug. Ik ben al een paar keer vervelend gevallen (genante situaties soms). En het voelt vaak alsof ik achter glas leef. En het glas beweegt dan zeg maar. Soms ben ik er heel duizelig bij. Maar soms ook niet en val ik gewoon om, zonder waarschuwing.

Ik ben doorverwezen naar een KNO arts en een manueel therapeut. Soms denk ik dat het helpt, maar dan komt het na een paar weken weer terug.

Vervelend. Ik vind het ook eng met autorijden.

Ik kom graag in contact met mensen die hier ook ervaring mee hebben.

HenrietteM

Re: meer mensen met een evenwichtstoornis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-08 23:22

niemand?

Kedevr

Re: meer mensen met een evenwichtstoornis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 23:42

Mijn broertje heeft toen hij 5 was een hersentumor gehad. Daar heeft hij ook evenwichtsstoornis aan overgehouden. Hij moest oefeningen doen zoals een rechte lijn (van gekleurd plakband) in zijn kamer en daar moest hij proberen recht over te lopen. (misschien tip om te proberen?)
Ik heb zelf wel eens dat mijn benen 'flapperen' dan loop ik recht maar gaat b.v. mijn linker been ineens naar links en val ik bijna Haha! nou ja ben er wel aan gewend heb het m'n hele leven al. Maar echte evenwichts problemen is vervelend. Vooral dat het voelt alsof je achter glas leeft en dat glas beweegt lijkt me erg vreemd en vervelend.