k heb gister iets heel raars meegemaakt. ik heb vaak buikpijn nu kwam er gister een man bij ons thuis die legde zijn hand op mijn buik en ineens voelde het ofdat mijn buikpijn uit mijn buik werd getrokken zo eng!
Als ik nu buikpijn heb dan hoef ik hem maar te bellen en pakt hij mijn foto erbij om de buikpijn weg proberen te halen. Goed gisteravond in bed buikpijn tegen 11 uur ik durfde niet zo goed te bellen het was zo een raar idee iemand bellen ik heb nu buikpijn. Dus mam hem bellen en ja hoor het voelde zo eng!! En het was weg na een tijdje.
Het voelde eerst heel misselijk ik werd duizelig en toen ineens trok het uit mijn buik...
Haahh ik heb ook zoiets! mijn instrutisce kan dit! ik heb een auto ongeluk gehad en heb regematig hoofdpijn. zij kan dit ook weghalen. heerlijk noem ik het
dat is een zogenaamd pijnvrouwtje in dit geval een man
zij kunnen pijnen weghalen, ook bij brandwonden en andere ernstige pijnen. ze mogen hier geen geld voor vragen . want dan werkt het niet of word het erger of iets in die trant
er zijn idd best veel mensen die dit kunnen. erg uniek ]
Vreemd inderdaad. Al heb ik wel een kleine kanttekening. Pijn is een prikkel die je lichaam naar je hersenen stuurt waardoor aangegeven wordt dat er iets mis is. Nou ken ik verder ook iemand die pijn weg kan bidden (wat ik wel eens laat doen als ik bv een tand heb laten trekken of zo, dus ik weet waar de pijn vanaf komt). Maar het is niet onverstandig om de volgende keer dat je deze pijn hebt (die dus terug blijft komen) toch even een normale dokter te laten kijken. Het kan best zijn namelijk dat de beste man je pijn wel weg kan nemen, maar dat neemt niet weg dat de oorzaak onbestreden blijft.
Ja hoor, ik ken ook mensen die via een foto kunnen zien hoe het iemand op dit moment in zijn leven vergaat, hoe die zich voelt enz. Volgens mij heten deze mensen magnetiseurs, reken me er niet op af ik weet het niet zeker. Zij was idg wel een magnetiseur.
ja echt he! ik vond het ook echt fijn had er wel vaker van gehoord maar iemand die dieren deed die heeft mijn pony toen geholpen!! maar het voelde zo eng dat het eruit werd getrokken....
Reiki/Handoplegging is heel menseigen en eigenlijk helemaal niet zo bijzonder Wat doe je als je bijvoorbeeld je knie of hoofd stoot? Juist, wrijven met je hand over de zere plek!! Moeders doen hetzelfde bij kindjes die vallen
Met reiki (en allerlei andere cursussen/opleidingen) leer je deze gave te versterken en te gebruiken.
Zoals Wiesje al zei; Ga zeker even naar een dokter als de pijn terug blijft komen!
Als dit zou maar zeggen echt wordt gedaan wordt het via deze manier gedaan
hij/zij pak het foto van de doelwit brengt reiki rondom het lichaam van het foto en dan kunnen ze snel de persoon vinden en dan zo lichaamlijk contact maken. Zonder in de buurt te zijn.
Zonder foto zou hij het dus niet kunnen vanaf lange afstand
ER zijn ook mensen die het zonder foto kunnen Is ook per persoon verschillend
Ja zoiets bestaat en kan. Vroeger gaven we idd allemaal handoplegging, vandaar dus zoals eerder uitgeleg ons oer gedrag nog om de hand op een pijnlijke plek te leggen.
ook thelepathie is niks raars. En op afstand contact maken ook niet...energie zit namelijk overal om ons heen en is niet regio gebonden
Ik ken het! Ik heb al jaren een dikke knie (als kind een harde botsing gehad in een botsautotje) en kreeg als medicijn Ibuproven voorgeschreven. Ik heb de kuur afgemaakt en rust gehouden, maar mijn knie bleef dik. Bij enige inspanning kreeg ik een zwaar gevoel in mijn knie en tijdens het wandelen ging ik 'onregelmatig' lopen. Inmiddels 8 jaar later ben ik sinds kort van mijn dikke, pijnlijke knie af. Ik ben (op de manege nog wel) behandeld door een moeder van een lesklant die 'handen oplegd'. Ze legde haar hand op mijn knie, ik kreeg tintelingen in mijn benen, mijn voeten werden warm, ik kreeg enorme dorst (de kantinedame heeft mij 7 glazen water moeten brengen) en ik kon niet helder uit mijn ogen kijken. Na een half uur, hield het het tintelen plotseling op en was het zware gevoel uit mij knie verdwenen. Ik voelde me whalawhala en duizelig, maar dat was normaal volgens de 'handoplegger'. Mijn collega's vertrouwden het niet helemaal en hebben mij in de auto naar huis gebracht. Ook schijnt het dat ik mijn moeder heb gebeld, een beetje in paniek. Dat terwijl ik al een paar jaar op mezelf woon en niet om ieder wissewasje mijn moeder bel.
Een heel rare ervaring, maar feit is wel dat ik van mijn zere knie af ben! Ik kan het iedereen aanraden, ben zelf heel nuchter, maar dit heeft mij écht geholpen!
Ik heb ook weleens gehoord dat magnetiseren iets heel natuurlijks is. Niet voor niks leg je je hand ergens op als je daar pijn hebt. Ik ben dr niet echt mee bezig, maar mensen in mn omgeving wel. En echt allerlei klachten kunnen ermee verholpen worden, het schijnt te helpen. Ik denk alleen niet dat ook super erge klachten zoals kanker enzo verholpen zouden kunnen worden met magnetiseren, ik denk dat magnetiseren zich toch tot een bepaalde tak van klachten beperkt..
De eigenaar van mijn bijrijdpaard heeft ook zo'n gave die doet van alles, zo laatst ook reiki bij het paard. Ik dacht wat doet die nou, maar Ambi ging met zijn benen wijd staan en begon te gapen. Hij kan ook pijn weghalen, verleden kijken etc...