, hoe zie je het verschil tussen spier en vet?Ik ben zelf niet echt dik oid, maar aangezien de weegschaal wel aangeeft dat ik richting overgewicht ga.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, hoe zie je het verschil tussen spier en vet?
asjemenou schreef:Spieren zijn een stuk harder dan vet.
Vet trilt en spieren niet.
Spieren zijn ook zwaarder dan vet, dus als je vet omzet in spieren, dan wordt je zwaarder
Waterkippie schreef:Heb ff in je profiel gespiekt, maar jij bent niet dik hoor! Zullen vast spieren zijn
Dan geloof je je eigen weegschaal niet meer vrees ik 

zijn alweer verouderd, ik ben daarbij ook nog eens 5kg afgevallen sinds die foto's dus kun je nagaan., en ik maar denken dat ik gevaarlijk dik begon te worden volgens bmi, terwijl ik zelf toch eerlijk wel iets beter zag dat dat niet helemaal klopte. chipieke schreef:Meid, als jij richting overgewicht gaat wil ik mij best eens naast jou komen zettenDan geloof je je eigen weegschaal niet meer vrees ik
In eender welke electrozaak kun je normaal zo'n weegschaal kopen. Wij verkopen er ook die vet- en spiermassa berekend.
Het is niet alleen mijn weegschaal, ook de rest van alle weegschalen die ik probeer.
Waterkippie schreef:Heb ff in je profiel gespiekt, maar jij bent niet dik hoor! Zullen vast spieren zijn