Wie wil er ruilen??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Wie wil er ruilen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-08 11:45

Gezocht: dun mooi zacht sluik haar in ruil voor een fluffykop. Haha!

Menig meisje doet een moord voor mijn haar, helemaal als het lang is, t groeit niet alleen harder als bloemkool, het is ook nog zo dik dat je er een heel kleed van kan maken voor je kamer Clown

Als ik lang haar heb heb ik varkenskrullen, opzich niet erg maar ik vind van wel, t is zo zwaar dat ik gewoon hoofdpijn ervan krijg, nou dan knippen we het toch kort? ja zeker dat doe ik al bijna 5 jaar, probleem opgelost zou je denken, nou niet dus, het groeit zo extreem hard dat ik om de 2 weken 25 euro moet uitgeven bij de kapper om mn stekeltjes te laten kortwieken en me haar te laten uitdunnen. dan zit het welgeteld één week goed en daarna moet ik er een dikke kuif van maken omdat ik niet zoals de meeste mensen gel erin kan smeren en het in model brengen, nee ik moet het laten drogen, plukje voor plukje rechtop zetten, haarlak erin, en vastfohnen Clown
en dan heb ik t nog niet eens over me matje gehad die ik 2 maanden geleden helemaal kort had en nu alweer een staartje inkan.

*snif snif* wie o wie wil vrijwilliger zijn Haha!

meer mensen met het ik-haat-mijn-haar probleem?

Sorro

Re: Wie wil er ruilen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 11:48

Ik zou op moment erg graag met je ruilen.
Normaal gesproken mooi dik haar met slag.. alleen nu door korstondig medicatiegebruik kan ik dag dag zeggen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 11:53

Ik haat mijn haar ook....
M'n laagjes groeien er ontzettend snel uit en dan hangt het allemaal depressief naar beneden, geen enkele shampoo of watdanook helpt. En het is heel snel statisch en vreselijk dun Nagelbijten / Gniffelen

Saron

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 11:56

Mhh je maakt me nu wel heel nieuwsgierig hoe je haar er dan uitziet Schijnheilig
Maar ik zou jou snelle haargroei wel willen hoor Bloos , het mijne groeit 0.2 cm in het halfjaar ofzo? Clown

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 11:56

Ik wil wel ruilen! Ik heb veel, fijn, zeer stijl haar, soms is het in de war en heb ik wat slag aan de punten. Ik moet nu iedere keer als ik in kostuum ga mijn haar opsteken of een pruik met krullen dragen. Mijn eigen haar, wil niet, ik herhaal, wil gewoon niet krullen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-08 12:02

HEVIGxxMAF schreef:
Mhh je maakt me nu wel heel nieuwsgierig hoe je haar er dan uitziet Schijnheilig
Maar ik zou jou snelle haargroei wel willen hoor Bloos , het mijne groeit 0.2 cm in het halfjaar ofzo? Clown

snelle haargroei VERKOCHT! ROFL
nee het is gewoion echt dramatisch helemaal met de prijzen van de kappers, soms heeft t ook wel voordelen hoor, als er iets misgaat zie je t maar een weekje Clown niet eens.
zal zo ff foto maken van me haar nu

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 12:07

Hahaha, ik ben bekend met jouw "probleem"! Menig dame is jaloers op mijn dikke bos haar. Ze moesten eens weten hoeveel geld, tijd en verzorging het mij kost om het een beetje leuk te laten zitten. Ik laat het bij de kapper altijd redelijk rigoureus knippen en uitdunnen maar met 2 weekjes is daar weinig meer van te zien. Ik droeg het vaak in een staart zodat het niet "in de weg zit" maar als het dan weer iets te lang is krijg ik hoofdpijn omdat ik zo'n zware knot in mijn nek heb zitten. En omdat ik het ook nog strak bij elkaar moet binden (anders blijft het niet zitten) staat er zoveel spanning op mijn haar waardoor ik nog meer hoofdpijn krijg dus op doktersadvies (geen grapje) mijn haar toch zovaak mogelijk los laten hangen. Pffff, kopzorgen Knipoog

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-08 12:09

Saron

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 12:10

xDramaQueen schreef:
HEVIGxxMAF schreef:

snelle haargroei VERKOCHT! ROFL
nee het is gewoion echt dramatisch helemaal met de prijzen van de kappers, soms heeft t ook wel voordelen hoor, als er iets misgaat zie je t maar een weekje Clown niet eens.
zal zo ff foto maken van me haar nu

Haha Haha!

WOW, jou haar is echt Vet!! Kwijl
Dan is om de 2 weken naar de kapper gaan wel minder ja Verdrietig
Laatst bijgewerkt door Saron op 18-02-08 12:14, in het totaal 1 keer bewerkt

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 12:10

Klinkt best wel bekend in de oren moet ik zeggen.Elke 6 weken leeft de thuiskapster zich helemaal uit op m'n kop.Elke 6 weken gaat er stevig de schaar in en regelmatig komt ze met een mesje om het uit te dunnen...want ook niet geheel pijnloos is trouwens.Dit gebeurt nu al een jaar of 6 op deze manier, en m'n haar hoeft nu niet meer elke 6 weken uitgedunt te worden.(ik heb geen dik haar maar heel veel haar)Als je het een paar jaar vol houdt gaat het steeds beter Clown

Edit : damn drama...wel een leuk kapsel trouwens..zonde om daar dagelijks zoveel werk in te moeten steken om het zo te laten zitten

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-08 12:12

marlies85 schreef:
Klinkt best wel bekend in de oren moet ik zeggen.Elke 6 weken leeft de thuiskapster zich helemaal uit op m'n kop.Elke 6 weken gaat er stevig de schaar in en regelmatig komt ze met een mesje om het uit te dunnen...want ook niet geheel pijnloos is trouwens.Dit gebeurt nu al een jaar of 6 op deze manier, en m'n haar hoeft nu niet meer elke 6 weken uitgedunt te worden.(ik heb geen dik haar maar heel veel haar)Als je het een paar jaar vol houdt gaat het steeds beter Clown

Edit : damn drama...wel een leuk kapsel trouwens..zonde om daar dagelijks zoveel werk in te moeten steken om het zo te laten zitten

ik zit al op de 5 jaar, nog een jaar om te hopen dus Haha!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-08 12:13

wat nou zo grappig is mijn broer heeft ook stekeltjes en ik word dan zo jarloers die smeert gel in ze haar haalt zn handen door zn haar heen en t zit Clown

Lise81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 12:16

hihi, je boktnaam doe je eer aan Haha!
Leuk kapsel, tja kappers zijn duur idd. Ik heb dun, sluik, zacht haar. Een hél op dit moment, snel droog en über statisch. Om gek van te worden...ha ha. Wassen met een speciale conditioner, één dag niet en het plakt aan mijn hoofd en alles wat ik aanraak gaan gepaard met een knisperend geluid. Vind jou kapsel echt wel gaaf...dat kan niet met mijn haar hoor...te slap. Wil dus best ruilen!!

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 12:16

zo heeft ieder zijn probleem, hahaha! mijn haar is dun en ik kan er echt NIKS mee!
het stomme is.. mijn haar is stijl en krijg er ook echt zelf geen krullen in! maar ga ik naar buiten (op de fiets) heb ik er binnen notime krullen in zitten, dan vooral met vochtig weer! en geen mooie krullen ofzo, ontzettend slordig en pluizig!

als ik wil dat mijn haar de hele dag "goed" zit, moet ik echt de hele dag binnen zitten! ook geen succes dus.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-08 12:17

ImkeTarek schreef:
zo heeft ieder zijn probleem, hahaha! mijn haar is dun en ik kan er echt NIKS mee!
het stomme is.. mijn haar is stijl en krijg er ook echt zelf geen krullen in! maar ga ik naar buiten (op de fiets) heb ik er binnen notime krullen in zitten, dan vooral met vochtig weer! en geen mooie krullen ofzo, ontzettend slordig en pluizig!

als ik wil dat mijn haar de hele dag "goed" zit, moet ik echt de hele dag binnen zitten! ook geen succes dus.

dan raad ik jou de spullen van frizz ease aan, die spullen verichten echt wonderen, wel giga duur maar dubbel en dwars waard.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-08 12:19

Lise81 schreef:
hihi, je boktnaam doe je eer aan Haha!
Leuk kapsel, tja kappers zijn duur idd. Ik heb dun, sluik, zacht haar. Een hél op dit moment, snel droog en über statisch. Om gek van te worden...ha ha. Wassen met een speciale conditioner, één dag niet en het plakt aan mijn hoofd en alles wat ik aanraak gaan gepaard met een knisperend geluid. Vind jou kapsel echt wel gaaf...dat kan niet met mijn haar hoor...te slap. Wil dus best ruilen!!

*LOL* mn zusje heeft precies t zelfde ik zou t best wel willen (is trouwens wel leuk om dan ook nog een ballon over je haar heen te wrijven Schijnheilig
ik word zelfs met rechtopstaand haar wakker Clown

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 12:20

oowja, dat was ik er ook nog vergeten bij te zetten Tong uitsteken !
mijn haar kan dus nergens tegen.. heb idd wel eens iets van frizz ease gehad, maar mijn haar werd daar zoooo ontzettend smerig en vet van!
het kan sowieso tegen weinig styling producten! heb EINDELIJK een mouse gevonden dat mijn haar beschermd met het föhnen (ja, dat moet ook al, als ik het gewoon op laat drogen zit het ook voor geen meter) en waar mn haar niet vies en vet van word!

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 12:24

Ik ken je probleem ook Haha!
Ik had vroeger ook kort haar en zette het meestal in piekjes of hanekam.Nu EINDELIJK is het me gelukt mijn haar te laten groeien!! *trots*
Ik heb enorm dik haar en veels te veel voor mijn kop Tong uitsteken en bovendien krult het enkel onderaan waardoor ik precies op een leeuw lijk!!Bah Clown

Vind dat kapsel best goed bij je passen Tong uitsteken !!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-08 12:31

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 12:32

Oh mijn haar is ook een ramp, en dat alleen maar omdat ik net zo'n kapsel had als jij en ik het weer wil laten groeien Dat is echt een ramp Clown Zit nu net in de fase dat je er helemaal net nks mee kan
Verder heb ik heel erg stijl en vooral heel erg veel haar Clown

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 12:58

Ik kan ook vrij weinig in mijn haar stoppen, ik heb een over gevoelige hoofd huid en heb zelfs speciale shampoo (scheelt wel weer in kosten) die ik op mag halen bij de apotheek Tong uitsteken op voorschrift van de dermatoloog. Gelukkig mag ik over de groei niet klagen, 1 - 2 cm per maand.

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 00:21

ik zou wel heel graag willen ruilen met iemand Knipoog
Ik heb mijn hele leven steil haar gehad, maar toen ik het liet knippen tot net boven mijn schouders, begon het te krullen Huilen
In het begin vond ik het wel mooi, maar toen begon mijn haar ook uit te vallen. Ik heb nu nog minder dan de helft dat ik vroeger had. Het is heel pluizig en het is alleen te steilen als het niet te warm is en als het niet gaat regenen.
Ik zou een miljoen euro overhebben voor mooi steil haar Schijnheilig

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 00:28

ik vind het wel gaaf staan bij je lang haar maar zeker ook kort haar Lachen ik vind me haar wel prima maar af en toe heb ik zoiets van ****#%&*. legt eraan aan wat voor haar ik heb ik heb nu dikkig haar met een slag erin ben ik wel blij om maar ik moet weer even naar de kapper om het weer even in stijl te brengen Tong uitsteken

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 03:27

Kun je er niet zelf over heen gaan met een tondeuze hoogste opzet stuk? zodat het ook niet weer mega kort word

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 08:20

Wow krullen... VERKOCHT!
Ik ruil met je Ja Ik word gek van mijn sluike, steile haar,
er zit echt geen krulletje in Verdrietig Heb mijn hele leven al krullen
gewild, bezorg je aan huis, of kan ik het op komen halen?? Haha!