Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleentje94 schreef:Ik heb ook een stijltang, ik gebruik hem eigenlijk niet/nooit, die dingen zijn toch eigenlijk vet slecht voor je haren, ik wil hem nog wel een keer gebruiken, maar hoelang duurt het ongeveer als je je hele haar wil doen?
blokje schreef:Mijn haar is ook onwijs vet, daarom permanent ik dan wordt het droger. Hebben jullie nog een speciale steiltang? Of gewoon een goedkope? Bij de blokker kosten ze zo'n 20 euro
Anouk01 schreef:Als je een stijltang gebruikt is het HEEL belangrijk dat je voor het stylen zijde in je haar hebt gedaan. Zijde brengt een beschermend laagje om het haar en is erg verzorgd. Zelf gebruikt ik de stijltang van CHI. Deze stijltang is juist niet schadelijk voor je haar maar juist goed! In combinatie met de de zijde (Ik gebruik biosilk) perst hij de zijde in het haar waardoor het verzorgd word EN gestijld! Deze stijltang kun je bij wijze van ook 10 minuten op 1 plekje houden en zal niet verbranden oid. Een stijltang mag al keramisch worden genoemd als er maar 1 % keramiek in is verwerkt. Dat is dus bijna niets en slecht voor het haar. De CHI tang heeft 100 % keramische platen! En is binnen 20 seconden helemaal op temperatuur
Kan geen slecht woord over deze stijltang zeggen![]()
Ik heb de limited edition die KiKa steunt.