Ik heb al een tijdje regelmatig last van een slapend been. Altijd als ik slaap, en altijd links. Vorig jaar ben ik hiermee naar de huisarts geweest, aangezien het toen elke nacht gebeurde (en voor vreselijke kramp zorgde als het weer "wakker" werd). Deze heeft me toen (overigens zonder enig onderzoek) naar de fysio gestuurd, welke constateerde dat er wat weerstand is in mijn linkerheup, mogelijk kwam het daarvandaan, maar hij wist het niet zeker. 6 behandelingen gehad, oefeningen meegekregen, maar minder werd het niet. Inmiddels is het wel een tijdje minder geweest, het lijkt wel met vlagen te komen.
Vannacht sliep mijn been weer eens... Gek word ik ervan!! Lig je lekker te slapen, wil je je omdraaien, draait je been niet mee
Dus dan wordt je wakker: heeee waar is mn been gebleven
Want zo voelt het echt, alsof mn been verdwenen is... voorzichtig beetje masseren, tenen proberen te bewegen, en ja hoor, er gebeurt wat! En dan: KRAMP!!!!! Niet een beetje, nee, enorm.... Zo erg dat ik moet uitkijken dat ik niet de hele flat wakker schreeuw... Klaarwakker natuurlijk.... Zoooooo moe word ik ervan
Laatst ging ik trouwens bijna onderuit doordat ik niet merkte dat mijn been sliep, wilde naar de wc en zakte (gelukkig) terug op mn bed...
Nog meer mensen die hier last van hebben? Wat doen jullie met een slapend been?