tand(kies)pijn, verkoudheid ziek?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miepmiep91

tand(kies)pijn, verkoudheid ziek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-08 22:53

Ik heb nou sinds vanochtend last van me kies ( volgens mij is t een kies , links achterin boven, ) en ik ben deze week ziekgeweest, ook verkouden, nou hoorde ik dat het daardoor kan komen, de ene keer is het erg , en dan is het weg , heel raar, heeft iemand dit meegemaakt of info?

Arabian_Girl

Re: tand(kies)pijn, verkoudheid ziek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 22:55

Bij kaakholte onsteking had ik t pas..Maar als het bij jou al over is het ziek zijn..zal het wss gewoon aan je kies liggen..misschien een gaatje?

esmee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 22:56

Ik heb het ook! Maar ik heb een beugel en stiekjes. Dus ik zei er iets van bij de orthodontist en die zei dat ik moest stoppen met de stiekjes. Jammer genoeg heb ik er nog steeds last van. Ik heb vooral last van mijn voortanden. Echt vervelend is het. Ik ben inderdaad ook verkouden ja, en ziek geweest deze week. Maar heb je maar last van één kies?

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-08 22:57

ben nu nog verkouden en ja is 1 kies, het steeks op 1 of andere manier.

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 19:05

Klinkt als een gaatje Lachen Je bent verkouden, maar dat moet je gewoon even goed uitzieken. Ik denk wel dat kiespijn misschien wat meer kan gaan opspelen als je ziek bent. Ik zou als ik jou was, wanneer je veel last blijft houden gewoon even naar de tandarts gaan.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 14:12

als de pijn steeds verschuift om het maar zo te zeggen, lijkt mij het op een flinke bijholten ontsteking.
heb je al met een lepel langs je kiezen tanden geraltelt ( er langs halen) Als er dan 1 kies/tand onwijs veel zeer doet, dan naar de tandarts. Doet alles zeer en de ene wel andere niet, steeds een andere, dan kan je bijholten ontsteking hebben