Natuurlijk naar de dokter geweest en deze vertelde me dat het een goede keelontsteking was die goed zeer moest doen (nou dat klopte zeker wel) en dat er achterin me keel een onzettende lading pus zat.. Volgens hem kon ik het zelf ook zien als ik me tong voor de spiegel naar beneden drukte , en ja ook dat klopte
Dus hoppa een kuur van Broxil ofzo? meegekregen 500mg 1 of andere penciline kuur?
Nou keek ie in zn computer en zei dat mijn keelamandelen er ook nog in zaten (dacht zelf dat ze er al met mijn neusamandelen uit waren maar niet dus)
Dus ik meteen vragen of ik geopereerd moest worden maar volgens hem hoefde dat niet omdat je dan zowieso 2/3 keer per jaar goede keelontsteking moest hebben..
Ik helemaal blij natuurlijk, mja nu ik het weer heb (kuur is net sinds vorige week afgelopen)
ben ik dus bang voor..
Operatie's doen me opzich niet zoveel , maar ik heb dus begrepen dat je goed ziek word van amandelen weg laten knippen, dat je er van moet overgeven enz???????
Veel ijs eten weet ik, en dat 'hoe vroeger je erbij bent hoe minder pijn' weet ik ook, maar van dat overgeven nooit gehoord..
Mijn vraag is dus: komt dat veel voor?
Want ik ben als de dood voor overgeven, kan het niet zien , niet ruiken, niet horen ,NIKS!
Klinkt heel kinderachtig misschien maar ben er echt als de dood voor!!
Dus ik ben benieuwt word je er echt zo ziek van?
Sorry voor het lange verhaal, wilde even uitleggen wat de dokter zei