"foute" cellen gevonden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnebloem

"foute" cellen gevonden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-08 14:48

Ongeveer sinds een half jaar had ik steeds wat bloedverlies als ik sex had gehad met mijn vriend, toevallig dacht ik daaraan toen ik voor iets anders bij de HA was, en naar aanleiding daarvan hebben ze een uitstrijkje gemaakt om te kijken of ik baarmoederhalskanker kon hebben (wat een rot onderzoek is dat trouwens) en vandaag kreeg ik de uitslag, er zijn sterk afwijkende cellen gevonden, en moet volgende week naar een gynaecoloog voor verder onderzoek.
Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben en weet wat ze gaan doen? Ben best zenuwachtig namelijk.
O ja ik ben pas 23 en nog nooit zwanger geweest.

eempiej

Re: "foute" cellen gevonden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 14:54

Ik heb er geen ervaring mee, maar wil je iig heel erg veel sterkte en succes wensen!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 14:55

Dit verhaal komt mijn sterk voor, een ''oude'' vriendin van mijn vertelde mijn ook dat ze altijd bloedde na sex met haar vriend, misschien moet ik haar ondanks de slechte vriendschap dit haar toch gaan meegeven.

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 14:56

Geen ervaring mee, alleen een vriendin van mijn moeder heeft het gehad. Ik wil je veel succes en sterkte wensen!

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-08 15:07

SteffiiY schreef:
Dit verhaal komt mijn sterk voor, een ''oude'' vriendin van mijn vertelde mijn ook dat ze altijd bloedde na sex met haar vriend, misschien moet ik haar ondanks de slechte vriendschap dit haar toch gaan meegeven.

Zou het wel doen, anders ga je je misschien schuldig voelen als blijkt dat er achteraf iets niet goed is.

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 15:12

[MW] slechte uitslag uitstrijkje...

dit is mijn topic van vorig jaar..had ook veel slechte cellen en deze hebben ze weggesneden onder plaatselijke verdoving..
Uiteindelijk is de gehele behandeling mij reuze meegevallen, mijn laatste uitstrijkje had dus ook een goede uitslag..

veel sterkte in ieder geval

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 18:03

deschels schreef:
[MW] slechte uitslag uitstrijkje...

dit is mijn topic van vorig jaar..had ook veel slechte cellen en deze hebben ze weggesneden onder plaatselijke verdoving..
Uiteindelijk is de gehele behandeling mij reuze meegevallen, mijn laatste uitstrijkje had dus ook een goede uitslag..

veel sterkte in ieder geval

Thanx, ga het zo meteen lezen.