Dag bokkers die nog op dit uur wakker zijn! Ik zit met een enorm lastig probleem. Ik heb namelijk een verstopte neus, en moet dus door mijn mond ademen. Daardoor wordt mijn mond helemaal droog en krijg ik moeite met slikken. Als ik dan probeer te slikken, dan wordt mijn keel een paar seconden afgesloten en kan ik niet meer ademen. Ik kan dus niet meer slapen en heb steeds het gevoel dat ik stik. Hebben jullie tips tegen een verstopte neus? En zou ik echt kunnen stikken als mijn keel zeg maar niet meer open gaat? Het is namelijk nogal angstaanjagend, maar dat kan ook door de vermoeidheid zijn. Tips graag, want zoals het er nu naar uit ziet, wordt dit een nachtje computeren ipv slapen!
Als ik nu ga liggen, komt het slijm uit mijn neus in mijn keel en ga ik liggen hoesten. Ik heb een beetje brandende longen nu. Dus ook maar bokken. Mara heb het alweer een beetje gehad. Zijn zo weinig mensen nu.
Neusdruppels... Alleen heb ik nu zomaar even geen zin om er te gaan kopen . Ook verkouden, TM?
Gezellig spokie, dan kunnen we samen wat verkoudheid-bokken. Er is echt niets te doen he op dit uur! Bokt is zowat dood, op tv zenden ze niet bepaald interessante films uit, haha, en ook MSN is zo leeg als wat...
Als ik er echt heel erg last van heb, ga ik zittend slapen, wat kussens achter tegen mn bedrand en dan tv kijken tot ik in slaap val Denk ook altijd dat ik serieus ga stikken als ik plat lig, dus blijf zitten, je valt vanzelf in slaap. Tv doet het de volgende ochtend ook nog wel
Ik leef ook nog . Wat ook wel eens wil helpen is het ouderwetse 'hangen-boven-heet-water'. Dan loopt alles eruit
Ja inderdaad! Door de vermoeidheid niet aan gedacht denk ik Ik ga me ook zo meteen weer aan de thee zetten. Pff, Kben al vaak verkouden geweest, maar nog nooit zo erg dat ik schrik kreeg van te stikken als ik nog langer bleef liggen . @xtostarlight: dat wil niet zo lukken met chagrijnige vriend naast mij
dank je Sigrid, kga het direct proberen! Slaapwel spokie, ik hoop echt waar voor je dat het lukt. Ik waag me er nog niet aan (en over een half uur is er eindelijk iets op tv, dat mag ik niet missen e)
O ja, nog een vraagje: Als ik moet overgeven (ben ook misselijk) moet dan mijn neus niet vrij zijn? Anders zijn zowel mijn neus als keel verstopt. Pff, moet er niet aan denken...
Relax, Kyle, zo snel stikt een mens niet. Volgens mij kan jij niet slapen van de stress, heeft minder met de verkoudheid te maken.
Als je een kleine badkamer hebt kun je ook de douche heel warm zetten, of warm douchen. Is je badkamer lekker stomerig en kan je weer wat vrijer ademen.
Pff ben niet echt gestresst maar nog nooit zodanig het gevoel gehad dat ik niet genoeg zuurstof krijg. En daar word ik wel paniekerig van! Kheb inderdaad een kleine badkamer, maar als ik de kraan open zet, is direct het hele gebouw wakker
Ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen, hup rennen naar de drogist en neusdruppels halen.
Heb je de tip met zou water nog geprobeert want die is echt goed hoor. Ook stomen met heet water. Gewoon water koken, in een bak, en met een theedoek boven een schaal hangen. Heb je nog rhinocaps dan is het helemaal mooi.
Ik heb sinds 5uur 's nachts weer kunnen slapen en dan hup om 8.30 naar de dokter! Was wel lachen. Zegt hij zo: "dat is wat wij noemen ne kop vol snot". Bah. Nu heb ik tenminste de juiste medicijnen en als het over een paar dagen niet over is krijg ik antibiotica. (Hij was aan het twijfelen of hij het nu niet al zou geven). Vannacht ga ik dus weer vrolijk kunnen slapen
Ik heb dat dus ook..krijg het echt niet open..met neusspray niet..stomen niet..echt zo vervelende..en dan nog is de hele tijd mega veel hoesten en dat vieze slijm erbij.. Alles gaat er pijn van doen..hoofdpijn en mn oren zitten dicht..heb paracetamol codeine maar helpt echt nix..voor de pijn en koorts merk ik iig geen verschil