Pff krijg net te horen dat er vanavond op Nederland 2 rond 20 a 20:30 uur bij NETWERK mijn broertje op tv komt samen met mijn mama.
Al 4 jaar heeft mijn broertje van nu 30 jaar Asbest kanker. Tot nu toe heeft hij geluk gehad dat hij een expirimentele operatie heeft ondergaan en dat hij er nog is na 4 jaar . Binnenkort moet hij weer onder het mes. Hij is het jongste slachtoffer van asbest in Nederland. De tweede kamer besteed er nu opnieuw aandacht aan vandaar deze uitzending ook. Dus als jullie tijd hebben kijk dan naar NETWERK vanavond!!!!! Het is zo belangerijk dat je weet hoe dat spul eruit ziet want het is nog lang niet allemaal uit ons land helaas!! En het blijkt hoe gevaarlijk het eigenlijk is!!!!
Voor mijn broertje gaat het opereren ooit ophouden en zullen we afscheid moeten nemen. Maar als wij andere mensen kunnen bereiken en waarschuwen dat je nog steeds voor asbest uit moet kijken dat je er nog steeds ziek van kunt worden.
Het gekke is je zult niets zien aan mijn broertje! Hij ziet er gezond uit maar is het dus bij lange na niet helaas.....Hij had het niet hoeven krijgen als er geen asbest geweest was! Hij wist niet eens wat het was toen hij hoorde dat hij het had.....Hoop dat jullie allemaal kijken en er nog iets van opsteken!!!