Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[gast1122] schreef:Nog nooit van gehoord eigelijk ?
Wel van valse wimpersMaar die moet je dus opplakken .. Ben er trouwens wel heel benieuwd naar
Vind dat ook supermooi, van die hele lange wimpers
(Een tip trouwens voor jezelf, als je je eigen wimpers langer wilt hebben ; doe er vaseline op.)
ikenindi schreef:hmz, die vaseline vind ik maar raa klinken. leg eens uit?
Fennaa schreef:hmm ik heb er ook nog nooit van gehoord, wel van wimpers verven ofzo.. Ben wel benieuwd naar die vaseline, moet je er dan daarna mascara overheen doen?
dees_daan schreef:ikenindi schreef:hmz, die vaseline vind ik maar raa klinken. leg eens uit?
als je dat er op doet, en het in laat trekken, dan worden ze vetter, en lijken ze voller denk ik, het werkt bij mij wel iig.
dees_daan schreef:Fennaa schreef:hmm ik heb er ook nog nooit van gehoord, wel van wimpers verven ofzo.. Ben wel benieuwd naar die vaseline, moet je er dan daarna mascara overheen doen?
de vaseline moet je in laten trekken, ik doe het altijd na het douchen, savonds, zodat er niets overheen zit
Cheveyo schreef:bij mij is er op die kale plekken nooit meer een wimperhaar terug gekomen...
Marchador schreef:Sjel: Ik ben wel heel benieuwd eigenlijk, zou je eens foto's willen plaatsen?
Het klinkt aan de ene kant echt ideaal, maar aan de andere kant. Zonde van je eigen wimpers!