Nog steeds last van kaak?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saskiaatje

Nog steeds last van kaak?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 10:54

Ik heb vrijdagochtend m'n verstandskies laten trekken en volgens de kaakchirurg zou de pijn zaterdag al een stuk minder moeten zijn, maar het lijkt wel alsof het alleen maar erger wordt en het is inmiddels al zondag.

Kan dit kwaad? Wat zijn jullie ervaringen?

Doei!

Arabian_Girl

Re: Nog steeds last van kaak?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 11:02

Bij mij is hij er vorige week vrijdag uitgegaan en had er ook een paar dagen goed last van. Wat doet er precies pijn ? je kaak als je je mond open doet? of dat gat zegmaar?
Ik had er een paar dagen geen last van en sinds vrijdag weer wel en koorts ook

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 11:04

Ik heb al mijn verstandskiezen moeten laten trekken bij de kaakchirurg.Aan een kant heb ik wel bijna 2 weken last gehad na het trekken.Maar de andere kant heeft een dag of 3 4 geduurt voor mijn kaak niet meer pijnlijk was

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 11:57

Inderdaad m'n kaak als ik m'n mond open doe en heel erg als ik slik. Ja

Maar bij jullie dus sowieso wel een paar dagen? Want dan hoef ik me nergens druk om te maken. (Het was eergisteren pas.)

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 12:39

Dat was bij mij ook..vooral t slikken iid..Duurde wel een paar dagen.Mn mond heb ik maar gewoon niet te ver open gedaan int begin KnipoogNu gaan mn hechtingen los zitten..naja ze hangen naar beneden.dat is ook zo irritant.Maar blijf er maar af want heb er af en toe nog best last van en t is nog wat dik ook.

Zit nu weer aan de ibuprofen bruis Tong uitsteken

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 12:40

Oh ja, gatver. Huilen van het lachen

Maar bij mij hebben ze het niet gehecht? Hoort dat gehecht te worden?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 14:52

op een plaats was het ook niet gehecht bij mij.Dat konden ze niet hechten ofzo.Hadden een ze een tampon ingedaan, een een of ander groot stuk gaas dat ze er dan inproppen.Na 4 á 5 dagen hebben ze dat er weer uitgetrokken en moet ik een week lang 2x per dag met een spuit erin om het uit te spoelen met waterstofperoxide.Weet niet of ze dat ook bij jou hebben gedaan?

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 16:28

Bij mij wilde die eerst niet hechten.(was spoedtandarts) dus ik zeg nou heb pas een gewone kies laten trekken en die is ook gehecht.Uiteindelijk zei hij toch heb je liever een hechting dan?Dus ik zei jah..Dus er een sponsje in gedaan en toen 2 hechtingen.En nog bleef het lang bloeden.
Heb jij daar geen last van dan?

Ze hechten niet altijd hoor.Tenminste dat zei die tandarts dat hij meestal niet hechtte.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-08 10:05

Nee, bij mij helemaal niet gehecht. Hij trok de kies eruit, kreeg een gaasje erop, moest ik bijten en mocht ik 3 kwartier later eruit halen en verder niets.

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 11:41

ben blij dat het bij mij wel gehecht is..heeft nog zeker 2 dagen goed gebloed..
heb je er nog last van vandaag?of is het al minder?

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-08 22:15

Nou, ik heb er nu nog steeds last van en ik bloed ook nog steeds. Dan voel ik ineens iets heel warms en dan proef ik het bloed.

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 22:40

Die mijne heb ik ook op een vrijdag laten weghalen (overigens eruit snijden) en zaterdag vrijgenomen. Zondag had ik ook vrij dus ik wou gewoon maandag weer naar mijn werk. Echt veel last had ik er niet van maar mijn kaak was maandag nog steeds redelijk opgezwollen. En na dat ik wat ging eten oid kreeg ik soms hoofdpijn, gewoon een rot gevoel. Dus heb ik maandag toch ziek gemeld op mijn werk. De week daarna heb ik gewoon zo'n beetje dagelijks 3 pijnstillers genomen sochtends en soms ook savonds, en dat hielp opzich wel...

Het duurt gewoon even Ja

Ik kreeg dan ook van die hardcore pijnstillers mee (Vicodin) waarvan ik meteen in een soort waas viel, half slapend, half wakker, echt gaaf Huilen van het lachen (Geen wonder zoveel mensen eraan verslaafd worden) Dus heb iki me die weekend daarmee vermaakt Huilen van het lachen

Ik had ook hechtingen die vanzelf 'verdwijnen', die waren best vervelend....

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-08 22:42

Haha, legaal stoned. Clown

Ja, ik heb Brofen (?), soort Ibuprofen, gehad. Oplosbaar. Is wel lekker en helpt ook wel. Ja