HELP!! Kappers gezocht!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

HELP!! Kappers gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 00:25

Jajaja weer de zoveelste die een wortel is terwijl ze een kanarie wilde worden (vat je hem nog? Knipoog )
ik heb braaf me haar eerst onkleurt maar ben nu nog oranje!! t begon paar maanden geleden, ik ging naar de kapper op donderdag avond, het was rustig maar het werd drukker en drukker, ondertussen zat ik nog met die smurvensnot in mn haren (blondersel) en raad eens wat ik werd uiteindelijk opgemerkt en na uitspoelen was ik spier en spier wit (uiteraard foto van gemaakt ROFL ) met me domme kop heb ik betaald en ben weggegaan, me moeder lach helemaal in een scheur en heeft met spoed een ander blond kleurtje gehaald, en toen werd ik precies de kleur die ik wilde!!

maar ik vond dit kleurtje na een paar maanden zo "licht" voor de winter en maakte het donker, toen ik uitgroei had wilde ik het bijwerken, maar het pakte niet! tot tweemaal toe niet! ik was echt verbaast me haar pakt/pikt echt alles. ik liep klaarvoorschut dus verschillende pogingen gedaan en vandaag dus ontkleurd, en er blonde verf overheen gegooid, ik wilde een kanarie worden maar werd een wortel!!

wie o wie weet wat ik kan doen? ben ten einde raad, ik ga zo echt niet over straat, nog huis tuin en keuken tips of met spoed naar de kapper maandagochtend? (hoef pas 1 uur te werken godzijdank)

kler

Re: HELP!! Kappers gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 01:51

Ik zou naar de kapper gaan en niet zelf verder gaan prutsen (wordt het misschien alleen maar erger). Maarja ik ben dan ook wel vrij panisch wat haar betreft Haha!

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 11:01

naar de kapper Nagelbijten / Gniffelen

Mutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 11:21

Bij ons zijn de kappers op maandag gesloten.
Ik hoop voor jou dat ze bij jullie wel geopend zijn. Ach gut

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 15:16

ik heb er net 2 gevonden die om 9.30 en 11.00 open zijn alleen die eerste is altijd wel heel erg druk Nagelbijten / Gniffelen

Mutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 13:07

En, durf je alweer over straat zonder hoofddelsel? Haha!

kler

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 18:11

ja idd is het nog goed gekomen?

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 18:26

haha ben ook wel benieuwd. anders haar opsteken en pet op;)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-08 21:26

helaas helaas ik kan geen haar opsteken ik heb een kort stekeltjes koppie, en ja het is nog goedgekomen, ik ben wel weer brunette en heb beloofd het voortaan bij de kapper te verven Bloos ik moest wel al een formulier tekeken dat het op eigen risico was *LOL*