Ik weet niet ofdat hier al eens een topic over is gestart, kon het in elk geval niet zo snel vinden maar...
Begin november ben ik goed ziek geweest van een voedselvergifting van de plaatselijke chinees, ik ben toen in 1 nacht ruim 4,5 liter vocht verloren. Toen ik weer opgeknapt was kreeg ik die kilo's er zo weer bij.
Nu ben ik vanaf die tijd in totaal al ruim 11 kilo afgevallen, oke de afgelopen 2 dagen heb ik met behoorlijke koorts op bed gelegen wat me ook weer 1,5 kilo heeft geholpen maar dan nog ben ik kilo's genoeg afgevallen zonder dat ik er ook maar iets aan doe.
Ik zit goed in mn vel, ben gelukkig in mn relatie, mn knollie is weer zo goed als up to date, werk is leuk, ik kan eigenlijk niets bedenken waarom ik stress heb, ik ben een stressvreter dus ik kom eerder aan als ik niet zo happy ben, maar ik vraag mezelf echt af waar dit vandaan komt. Het is niet zo dat het verschrikkelijk vind want er mocht best wat vanaf maar nu vind ik het wel genoeg zeg maar...
Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt? wat hebben jullie gedaan, lekker laten waaien of toch in de gaten houden.